سیل اخیر ۲۴۰ میلیون تومان به واحدهای مسکونی ماه‌نشان خسارت زد

سیل اخیر ۲۴۰ میلیون تومان به واحدهای مسکونی ماه‌نشان خسارت زد

http://www.bananews.ir/رییس بنیادمسکن ماه‌نشان گفت: سیل اخیر در ۵ روستای این شهرستان ۲۴۰ میلیون تومان به واحدهای مسکونی خسارت زد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سیدمحمد موسوی، در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: سیل اخیر در روستاهای ینگجه سینار، کردی، باغچه، پری و بیانلو به ۳۴ واحد مسکونی خسارت وارد کرد که این واحدهای مسکونی ۳۰ تا ۶۰ درصد از این سیل آسیب دید.

وی با بیان اینکه به هیچ واحد مسکونی در سیل اخیر صد در صد آسیب جدی وارد نشده است، تأکید کرد: آن عده‎ای که واحدهای مسکونی آن‌ها از این سیل خسارت دیده است، جهت دریافت تسهیلات بانکی، به بانک ملی شهرستان ماه‌نشان معرفی شده‌اند.

موسوی ادامه داد: متأسفانه این عده از افراد خسارت دیده از سیل، به دلیل نداشتن ضمانت جهت دریافت وام، موفق به دریافت وام نشده‎اند.

وی متذکر شد: آن تعداد از واحدهای مسکونی که از تسهیلات مقاوم‌سازی استفاده کرده‌اند و در این سیل دچار آسیب شده‎اند، بیمه هستند و می‌توانند خسارت وارد شده را از بیمه دریافت کنند.

رییس بنیادمسکن شهرستان ماه‌نشان تأکید کرد: آن تعداد از واحدهای مسکونی که خسارت دیده‎‌اند و تاکنون از تسهیلات مقاوم‌سازی استفاده نکرده‌اند باید در این خصوص اقدام به دریافت تسهیلات مقاوم‌سازی کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: از همه متقاضیان تسهیلات مقاوم‌سازی تقاضا داریم در خصوص دریافت این تسهیلات اقدام کنند، چرا که به هر تعداد در این خصوص تقاضا وجود داشته باشد، بدون هیچ‌گونه محدودیتی تسهیلات بانکی پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اعتبارات سال‌جاری تخصیص نیافته است، تا زمان جذب اعتبارات در شهرستان ماه‌نشان نیز تسهیلات مقاوم‌سازی پرداخت خواهد شد.

    نظرات