عرضه ۲۷ هزار واحد‌مسکونی در کشور

عرضه ۲۷ هزار واحد‌مسکونی در کشور

http://www.bananews.irاز «هفته‌آینده» ثبت‌نام واگذاری واحدهای مسکونی در دست ساخت یکی‌از بزرگ‌ترین مجموعه شرکت‌های ساختمانی کشور آغاز خواهد شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مدیر عامل گروه عمران و مسکن سازه پایدار قرن در این باره اعلام کرد: عرضه ۲۷ هزار واحدمسکونی به شکلی برنامه‌ریزی شده است که با تنوع پیشرفت فیزیکی، تنوع زمان تحویل و تنوع کیفیت ساخت، پاسخگوی اقشار مختلف با توان مالی مختلف باشد.

وی یادآور شد: از واجدین شرایط، طی «فرم تقاضا و ثبت‌نام» که فقط در هفته آینده از روز سه‌شنبه پانزدهم مهرماه در جراید کثیرالانتشار کشور ارائه می‌شود، ثبت نام به عمل آمده و واجدین شرایط، حسب زمان ثبت نام، از اولویت واگذاری برخوردار خواهند شد و فرآیند واگذاری در سه مرحله نهایی می‌شود: مرحله اول مرحله ثبت‌‌نام است که متقاضیان واجد شرایط، باید فرم ثبت نام و تقاضای خود را به یکی از روش‌های عنوان شده در آگهی روزنامه به گروه ارسال نمایند. در مرحله دوم، با واجدین شرایط تماس گرفته خواهد شد و متناسب با شهر و متراژ واحد درخواستی، گزینه‌های مناسب، به آنان ارائه می‌شود. در مرحله سوم، متقاضیان با مراجعه به دفاتر فروش هر یک از پروژه‌ها در استان مربوطه، نسبت به طی مراحل خرید قطعی، اقدام می‌کنند.

 

 

 

    نظرات