استاندار تهران: شهردار ری خودش بلد است ساختمان بسازد

استاندار تهران: شهردار ری خودش بلد است ساختمان بسازد

http://www.bananews.ir/استاندار تهران در خصوص جدایی ری از تهران گفت: سوال ما این است که مگر استقلال بد است که عده‌ای با آن مخالفت می‌کنند؟

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مرتضی تمدن در گفت‌وگو با ایسنا، پیرامون مباحث جدایی ری از تهران، گفت: زمانی که شهردار ری معرفی شود، خودش بلد است که ساختمان بسازد و کسانی که برای اینجا نگرانند، بیایند و بگویند، چرا نگرانند. مگر استقلال یک شهر بد است؟

وی با اشاره به درآمدهای شهر ری گفت: اینکه می‌گویند درآمدهای ری کم است، خلاف است و ما ثابت کردیم که درآمد آن بیشتر است.

استاندار تهران با اشاره به این که جدایی ری از تهران به نفع مردم ری است عنوان کرد: درآمدهای ری خیلی بیشتر از آن مقداری است که از سوی عده‌ای اعلام شده و به نسبت جمعیتی که در ری حضور دارند اگر درآمدها در همین محدوده خرج شود، جوابگوی هزینه‌ها خواهد بود.

تمدن با بیان اینکه دولت هم کمک خوبی به ری خواهد کرد، گفت: اصولا سوال ما این است که مگر استقلال بد است که عده‌ای با آن مخالفت می‌کنند؟

وی ادامه داد: هر کشوری که می‌خواهد مستقل شود، در ابتدا با یکسری گرفتاری و دردسر روبروست، اما استقلال شیرین است و ما باید موافق استقلال باشیم.

گفتنی است، معاون استاندار تهران روز دوشنبه از تشکیل جلسه‌ای مشترک بین دولت و شهرداری و شورای شهر تهران در وزارت کشور خبر داده تا در مورد آخرین تصمیمات مربوط به جدایی ری از تهران تصمیم‌گیری شود. به گفته محمودی این جلسه قرار است عصر سه‌شنبه در وزارت کشور برگزار شود.

    نظرات