برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در مشهد

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در مشهد

http://www.bananews.ir/دوازدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با معرفی توانمندی های زیست محیطی، بستر سازی مناسب برای مشارکت عمومی در حفاظت از محیط زیست با مدیریت های زیست محیطی و فرهنگ سازی این حوزه از تاریخ ۲۳-۲۶ آبان ماه سال جاری در شهر مشهد مقدس برگزار می شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حمیدرضا ناطقی ضمن بیان این مطلب گفت : کلیه هماهنگی های لازم با مرکز نمایشگاههای بین المللی استان خراسان رضوی جهت برگزاری باشکوه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست انجام شده است .

وی در ادامه گفت : این نمایشگاه به مدت ۴ روز و از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ آبان ماه برگزار می شود.

دبیر اجرایی نمایشگاه هدف از برگزاری نمایشگاه را بستر سازی مناسب برای مشارکت عمومی در حفاظت از محیط زیست ، معرفی توانمندی های زیست محیطی در بخش خدمات فنی و مهندسی ، آشنایی با مدیریت های زیست محیطی ، آشنایی با سازمان های زیست محیطی ، مراکز آموزشی ، پژوهشی و اطلاع رسانی زیست محیطی، بر شمرد و افزود : خوشبختانه با استقبال بسیار مناسبی که از نمایشگاه بعمل آمده ، انشاءا... نمایشگاهی در خور شأن حوزه محیط زیست و با رشد کمی و کیفی قابل توجهی از نظر میزان شرکت کننده و مشارکت های بخش های نهادها و سازمانهای مردم نهاد خواهیم داشت.

ناطقی در ادامه اظهار نمود : کلیه هماهنگی های لازم با متصدیان نمایشگاه بین المللی مستمر انجام شده و در زمان مقرر ، نمایشگاه افتتاح می شود.

به گفته، دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست علاوه بر حضور مسئولان عالی رتبه از جمله معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از مقام محترم رئیس جمهور نیز دعوت بعمل آمده که در مراسم افتتاحیه سخنرانی داشته باشند.

ناطقی در ادامه در خصوص برنامه های جانبی نمایشگاه محیط زیست افزود : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در حاشیه این نمایشگاه، چهارمین همایش و نمایشگاه صنعت سبز نیز در مدت ۴ روز برگزار می شود و به شرکت ها و مؤسسات حوزه محیط زیست که دستاوردهای جدیدی در جهت رشد و پیشرفت حوزه زیست محیطی ارائه نمودند لوح سپاس و تندیس ویژه تقدیم می شود.

وی در ادامه گفت : این لوح و تندیس از اعتبار علمی و تکنولوژیکی برخوردار است .

دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست خاطرنشان کرد :‌ طبق احکام صادره از سوی سازمان حفاظت محیط زیست ، هیچ نمایشگاهی دیگری تحت عنوان دوازدهمین نمایشگاه محیط زیست کشور به غیر از نمایشگاه مشهد صلاحیت قانونی و اعتباری ندارد و از نظر سازمان حفاظت محیط زیست فاقد اعتبار قانونی است.

ناطقی در پایان گفت : از تمام علاقمندان که تاکنون موفق به رزرو غرفه یا اعلام برنامه مربوطه نشده اند می توانند با شماره تلفن های ۴-۸۸۵۴۰۸۳۱ ، ۵۰-۶۶۹۶۸۷۴۰ ، ۶۶۹۶۷۰۷۰ و شماره فاکس ۸۸۵۴۰۸۳۵ ، ۶۶۹۶۷۰۷۰ تماس حاصل کرده، ضمناً به نهادها و سازمان های مردم نهاد حضور فعالتری نسبت به گذشته در این نمایشگاه خواهند داشت ، تخفیفات ویژه تعلق می گیرد.

 

 

 

 

    نظرات