۳ فاز شهر پرند رسما به شهرداری تحویل داده شد

۳ فاز شهر پرند رسما به شهرداری تحویل داده شد

http://www.bananews.ir/با حضور نمایندگان شرکت عمران و شهرداری شهر جدید پرند در ۱۷ مهرماه فاز صفر، یک و دو این شهر به طور رسمی به شهرداری تحویل داده شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) با توجه به ابلاغیه صادر شده از سوی شرکت مادر شهرهای جدید، در خصوص تاسیس شهرداری شهر جدید پرند (موضوع ماده ۱۲ قانون ایجاد شهرهای جدید مصوب ۱۳۸۰) طی تنظیم صورت جلسه‌ای با حضور نمایندگان شرکت عمران شهر جدید پرند و شهرداری پرند فازهای صفر و یک و دو پرند رسما تحویل شهرداری شد.

در این جلسه تصاویر تمامی پرونده‌های قطعات مسکونی و خدمات روبنایی فازهای (۰و۱و۲) با شماره گذاری صفحات به همراه ضمائم تحویل نماینده شهرداری پرند شد.

همچنین مقرر شد تا تمامی فضاهای خدماتی از قبیل بازار روز، شهربازی و سایر فضاهایی که طی قراردادهای جداگانه‌ای در اجاره اشخاص حقیقی و حقوقی است با شرایط فعلی تحویل شهرداری شود.

طبق مفاد این صورتجلسه در خصوص تحویل خدمات شهری در حال ارائه توسط شرکت عمران شهر پرند از جمله خدمات آتش نشانی، جمع آوری زباله ، نظافت معابر، ایجاد و نگهداری فضای سبز شهری، دفع جانوران موذی به شهرداری، با عنایت به اینکه در صورتجلسه مذکور پرداخت هزینه خدمات یاد شده تا تاریخ ۳۱ شهریورماه سال جاری بر عهده شرکت عمران بوده است، دو نماینده توافق کردند ضمن تحویل تمامی خدمات به شهرداری در صورت تائید مجمع عمومی شرکت عمران شهر پرند حق الزحمه پیمانکاران ذیربط تا پایان سال ۹۱ توسط شرکت عمران شهر پرند پرداخت شود.

در ضمن طبق مفاد این صورتجلسه در خصوص صدور پروانه و پایانکار مسکن مهر در فازهای (۳و۴و۵و۶) لازم است تمامی ضوابط و مقررات مربوط به مسکن بر اساس ضوابط و مقررات طرح فرادست ملاک عمل قرار گیرد.

 

    نظرات