خوزستان جزو پیشروان طرح مسکن مهر

خوزستان جزو پیشروان طرح مسکن مهر

وزیر مسکن و شهرسازی

وزیر مسکن و شهرسازی گفت : استان خوزستان با توجه به شرایط اقلیمی و نوع زمین ، جزو استان های پیشرو در مسکن مهر است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)، "علی نیکزاد" در جریان بازدید از پروژه های مسکن مهر در استان خوزستان به خبرنگاران رسانه های گروهی و محلی استان گفت: با تلاش جمعی و عزم ملی ، هم اکنون قطار مسکن مهر بر روی ریل قرار گرفته است.
وی گفت: برای اتمام پروژه های مسکن مهر در کشور عجله داریم تا به نقطه مطلوب و دلخواه برسیم.
وزیر مسکن و شهرسازی تصریح کرد : در استان خوزستان افزون بر ۵۷ هزار متقاضی مسکن مهر وجود دارد که در شهرها ، روستاها و دو شهر جدید شیرین شهر و رامین برای آنها مسکن مهر احداث می شود.
نیکزاد افزود : در مجموع پی سازی ۵۷ هزار واحد مسکن تکمیل ، ۲۶ هزار واحد در مرحله اسکلت بندی ، ۱۴ هزار واحد در مرحله سقف و هفت هزار واحد در مرحله نازک کاری قرار دارند.
وی در خصوص اتمام این پروژه ها و زمان بهره برداری از آنها نیز گفت: تا پایان سال جاری و در دو مقطع زمانی ، یک هزار و ۵۰۰واحد و ۹ هزار و ۵۰۰ واحد افتتاح خواهد شد و تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۰ همه واحدهای مسکن مهر در خوزستان به اتمام خواهد رسید.
نیکزاد تلاش و همگرایی مسوولان استان در به ثمر رساندن مسکن مهر استان را ستودنی خواند.
وزیر مسکن و شهرسازی روز سه شنبه در سفر یک روزه به استان خوزستان از پروژه های مسکن مهر شهرهای شوش ، اندیمشک ، دزفول ، ایذه و ماهشهر دیدن کرد.
طبق برنامه قرار است وزیر مسکن و شهرسازی ضمن بازدید از ورزشگاه در دست ساخت ۵۰ هزار نفری اهواز ، در نشست شورای مسکن مهر استان که امشب در استانداری خوزستان برگزار می شود ، شرکت کند.

    نظرات