رییس جدید مسکن تهران معارفه شد

رییس جدید مسکن تهران معارفه شد

http://www.bananews.irمدیرکل راه‌وترابری استان تهران دیروز با حکم وزیر ریاست دو سازمان ادغام شده راه‌وترابری و مسکن‌وشهرسازی در پایتخت را برعهده گرفت تا رییس پیشین سازمان مسکن تهران از سمت خود تودیع شود.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) فریبرز واحدی، رییس سازمان جدید راه‌وشهرسازی استان تهران در مراسم معارفه خود اعلام کرد: کنترل قیمت مسکن در تهران به عنوان اولویت برنامه‌ها در سازمان جدید پیگیری می‌شود، چون که بازار مسکن هم‌اکنون به الگوی سایر شهرها تبدیل شده است.

واحدی همچنین بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن‌مهر در پایتخت تاکید کرد و گفت: سرعت ساخت مسکن‌ویژه تهران نیز باید افزایش پیدا کند.
واحدی در پاسخ به پرسش دنیای‌اقتصاد درباره تعیین تکلیف محل استقرار اداره مسکن‌وشهرسازی تهران گفت: با ادغام اداره مسکن و اداره راه‌وترابری، مجموعه اداره مسکن کماکان در محل فعلی خود فعالیت خواهد کرد و من خودم هر روز صبح در ساختمان اداره مسکن حضور پیدا خواهم کرد.
رییس سازمان جدید راه‌وشهرسازی استان تهران درباره چارت اداری و نیروی انسانی سازمان جدید نیز گفت: چارت جدید از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه‌وشهرسازی به ما ابلاغ خواهد شد.
 در مراسم تودیع رییس سازمان مسکن و معارفه رییس سازمان جدید راه‌وشهرسازی استان تهران، معاون پارلمانی وزیر راه‌وشهرسازی نیز بر اتمام پروژه‌های مسکن‌مهر تاکید کرد.
صرف درآمدهای تهران برای مسکن‌مهر کشور
رییس سابق سازمان مسکن‌ استان تهران دیروز در مراسم تودیع خود اعلام کرد: برای اولین بار درآمدهای شهرسازی استان تهران محقق شده است؛ به طوری که در شش ماه اول امسال ۱۳۰ درصد از برنامه‌های پیش‌بینی شده را محقق کردیم.
تقی رضایی گفت: ‌۵۰ درصد از درآمدهای شهرسازی استان تهران برای زیرساخت‌های مسکن‌مهر در کل کشور هزینه می‌شود.

 

 

 

 

    نظرات