دو انبار در جنوب پایتخت آتش گرفت

دو انبار در جنوب پایتخت آتش گرفت

http://www.bananews.irسخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در دو انبار واقع در اتوبان بهشت زهرا(س) خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا ، در این باره گفت: وقوع آتش‌سوزی گسترده در دو انبار نگهداری از موادنایلونی، ابر و اسفنج، لوازم مبل‌سازی و ... در ساعت ۱:۳۰ بامداد روز سه‌شنبه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که به دنبال آن با توجه به شدت حریق ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چهار ایستگاه ۳۵، ۵۰، ۴۷ و ۸۱ را به همراه دو خودرو تجهیزات تنفسی و دو تانکرآب به محل حادثه واقع در مسیر شمال به جنوب اتوبان بهشت زهرا(س)، دهکده توحید اعزام کردند.

وی با بیان اینکه چهار دستگاه خودروی فوماتیک نیز در جریان این حادثه به محل اعزام شد، اظهارکرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که دو انبار که یکی از آنها ۲۰۰ متر مربع و دیگری ۳۰۰ مترمربع مساحت داشت شعله‌ور شده و احتمال سرایت آن به اماکن مجاور نیز وجود دارد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه هنگام حضور آتش‌نشانان در محل، انبار ۲۰۰ متری به طور کامل شعله‌ور شده بود و آتش آن به بخش‌هایی از انبار ۳۰۰ متری نیز سرایت کرده بود، افزود: آتش‌نشانان از جهات مختلف عملیات مهار و اطفای حریق را آغاز کردند و در مرحله اول از سرایت آن به اماکن مجاور جلوگیری کردند.

ملکی ادامه داد: سرانجام آتش‌نشانان آتش را در این دو انبار خاموش کرده و پس از آن عملیات لکه‌گیری را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین درباره خسارت جانی و مالی این حادثه به ایسنا گفت: خوشبختانه در جریان این آتش‌سوزی گسترده مصدوم یا مورد فوتی نداشتیم اما خسارت سنگینی به این دو انبار و لوازم و دستگا‌ه‌های داخل آن وارد شد.

به گفته ملکی علت این حادثه هم‌اکنون توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تحت بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از اتمام عملیات لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل در ساعت ۳:۱۳ بامداد امروز به عملیات خود خاتمه دادند.

 

 

 

    نظرات