۲۳ تا ۲۶ آذرماه نمایشگاه راه و شهرسازی برگزار می‌شود

۲۳ تا ۲۶ آذرماه نمایشگاه راه و شهرسازی برگزار می‌شود

http://www.bananews.irسومین نمایشگاه راه و شهرسازی ۲۳ تا ۲۶ آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) قاسم بی‌نیاز در نشست خبری برگزاری نمایشگاه راه و شهرسازی اظهار کرد: سومین نمایشگاه راه و شهرسازی بیست و سوم تا بیست و ششم آذرماه با حضور رییس جمهوری در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری این که ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل است، تصریح کرد:‌ تصمیم گرفتیم نمایشگاه امسال قبل از هفته حمل و نقل که از ۲۶ آذر تا اول دی ماه است برگزار شود تا در هفته حمل و نقل بیشتر به افتتاح پروژه بپردازیم.

دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه راه و شهرسازی با بیان این‌که در حال حاضر شش هزار و ۵۰۰ پیمانکار در کشور در ارتباط با حوزه راه و شهرسازی فعالیت می‌کنند‌ گفت: تکیه حوزه راه و ساختمان به بخش خصوصی است. بنابراین نمایشگاه محلی برای تضارب آراء و آشنایی بیش‌تر مدیران و مسوولان دولتی با بخش خصوصی است تا به این ترتیب فرصت سرمایه‌گذاری وزارت راه و شهرسازی به بخش خصوصی معرفی شود.

بی نیاز همچنین اظهار کرد:‌ علیرغم تحریم‌ها که در یک سال اخیر بیش‌تر شده در نمایشگاه راه و شهرسازی شاهد گسترش این حوزه هستیم و با توجه به این که سال پایانی دولت دهم است، نمایشگاه می‌تواند بیانگر عملکرد وزارت راه و شهرسازی باشد.

وی از برگزاری نشست‌های مطبوعاتی با حضور معاونان وزارت راه و نیز مدیران استانی خبر داد و گفت: در این نمایشگاه از کسانی که در حوزه حمل و نقل ایده دارند، دعوت می‌شود و با داوری میان پیشنهادهای اعلام شده در این زمینه با حضور وزیر هدایایی به برگزیدگان اهداء خواهد شد.

در حاشیه نشست خبری با حضور سیدحسین میرشفیع، معاون وزیر راه و شهرسازی در امور راه‌های روستایی از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار و البته با سه ماه تاخیر تقدیر شد.

 

 

 

    نظرات