برگزاری دوره آموزشی پدافندغیرعامل در فرودگاه شهرکرد

برگزاری دوره آموزشی پدافندغیرعامل در فرودگاه شهرکرد

http://www.bananews.irمدیرکل پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره آموزشی در فرودگاه بین المللی شهرکرد خبرداد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حسین بامیری گفت: در دوره آموزشی پدافند غیرعامل فرودگاه بین المللی شهرکرد افزون بر ۴۰ تن از کارمندان این فرودگاه حضور داشتند.
وی تأکید کرد: پدافند غیرعامل اقدامی بوده که در صورت بروز جنگ، خسارات احتمالی به حداقل میزان خود کاهش می یابد.

بامیری افزود: این دوره آموزشی به منظور آشنایی با هرگونه اقدام غیر مسلحانه منجر به کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، ساختمان ها، تأسیسات، تجهیزات، اسناد و شریان های کشور در برابر عملیات خصمانه و مخرب دشمن، برگزار شد.

وی ارتقای آستانه تحمل و مقاومت در برابر تهدیدها، بازدارندگی، ایمن سازی زیر ساخت ها در برنامه پنجم توسعه در برابر تحریم ها در بخش های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی از دیگر اهداف برگزاری همایش یاد شده محسوب می شود.

برگزاری دوره های آموزشی پدافند غیرعامل برای کارکنان دستگاه های اجرایی ضروری است

مدیر فرودگاه بین المللی شهرکرد نیز گفت: شرکت کنندگان در همایش پدافند غیرعامل بخش عمرانی در زمینه ایمن سازی زیر ساخت ها در برنامه پنجم توسعه، در بخش اقتصاد و انرژی در زمینه مقاومت مقابل تحریم، خودکفایی و توسعه استقلال اقتصادی آشنا شدند.

سید علی جعفر نیا بیان کرد: برگزاری دوره های آموزشی پدافند غیرعامل برای کارکنان دستگاه های اجرایی حساس و حیاتی، ضرورت ویژه ای دارد.

وی افزود: در دوره آموزشی یاد شده کارکنان فرودگاه بین المللی شهرکرد با اصول و مفاهیم پدافند غیرعامل آشنا شدند.

جعفر نیا تأکید کرد: دوره آموزشی پدافند غیرعامل در فرودگاه بین المللی شهرکرد از سوی هسته پیشگیری و حفاظت اجتماعی این فرودگاه برگزار شد.

 

 

 

    نظرات