صابونی،  با نمره ۲۰ از پرند رفتم

صابونی، با نمره ۲۰ از پرند رفتم

www.BanaNews.irسعید صابونی مدیرعامل شهر جدید پرند دیروز چند ساعت بعد از تودیعش، به دنیای‌اقتصاد گفت: از صفر تا ۱۰۰ آنچه طی سه سال حضورم در پرند انجام دادم، دفاع تمام قد می‌کنم و به ارزش فعالیت‌هایم در پرند نمره‌‌۲۰ می‌دهم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) صابونی تاکید کرد: طبق آمار و مستندات در دفتر فنی شرکت عمران شهر جدید پرند، ته‌مانده‌های واحدهای مسکونی‌مهر در دست احداث در پرند در بدترین حالت تا پایان دولت دهم تحویل متقاضیان خواهد شد.
وی افزود: ۹۵ هزار واحد مسکونی‌مهر در پرند ساخته شده که تاکنون ۲۰ هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده، ۲۰ هزار واحد لنگ خدمات زیربنایی است و ۵۰ هزار واحد نیز در مرحله نازک‌کاری قرار دارد.صابونی در عین حال تصریح کرد: شهر جدید پرند در حال حاضر به لحاظ انواع شاخص‌های مقایسه‌ای و آماری، از سایر شهرهای جدید در مسکن‌مهر جلوتر است؛ چون اولا بیشترین واحدمسکونی، در پرند در حال ساخت است و دوما ۱۰۰ درصد واحدها مسکن‌مهر هستند، نه مسکن‌مهر ملکی.
وی در پایان گفت: طبق قولی که به مردم داده بودم مترو پرند از اواسط بهمن‌ماه امسال از سمت پرند به تهران ریل‌گذاری خواهد شد که ریل‌گذاری قطعات یک و سه تحویل مترو تهران شده و قطعه دو نیز تا نیمه دی‌ماه تکمیل می‌شود.

 

 

 

    نظرات