فایننشال تایمز: قالیباف راه و پل سیاسی می سازد

فایننشال تایمز: قالیباف راه و پل سیاسی می سازد

http://www.bananews.ir/نشریه انگلیسی فایننشال تایمز در گزارشی درباره انتخابات ریاست جمهوری آینده ایران با عنوان شهردار تهران راه و پل های سیاسی می سازد  به انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران پرداخت.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) فایننشال تایمز افزود: ایرانی ها از تورم و نگرانی هایی درباره بروز جنگ رنج می برند به همین دلیل محمد باقر قالیباف شهردار پایتخت ایران تلاش می کند با اجرای پروژه "اتوبان صدر" روحیه شهروندان را بالا ببرد.
قالیباف کاندیدای بالقوه برای جایگزینی رئیس جمهور احمدی نژاد است.

شهردار تهران گفته است پروژه اتوبان صدر یکی از بزرگترین طرح های بزرگ عمرانی کشور است. این طرح باعث درخشش ستاره قالیباف می شود تا جایی که او بتواند در انتخابات ریاست جمهوری دوره آینده شرکت کند.

دوره دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد در ژوئن آینده به پایان می رسد. قانون اساسی، ادامه ریاست جمهوری او را برای سومین دوره، منع می کند ولی انتظار می رود قالیباف به عنوان مردی که قادر به خارج کردن کشور از بحران اقتصادی است مورد حمایت گسترده مردمی قرار بگیرد.

این در حالی است که بحران اقتصادی ایران به دلیل تحریم های بین المللی که علیه این کشور اعمال شدند روبه افزایش است.

اکثر ایرانی ها از سیاست احمدی نژاد در هزینه کردن درآمدهای نفتی در طرح هایی که به میزان زیادی در حل بحران اقتصادی کشور تأثیر ندارند، انتقاد می کنند. قالیباف از مهمترین مخالفان این سیاست به شمار می رود.
برخی به قالیباف به عنوان مردی می نگرند که می تواند ایران را از دائره این سیاست های اقتصادی غیرتاثیرگذار خارج کند.

یکی از شهروندان ایران هم می گوید: نمی توانیم در انتخابات دخالت کنیم اما از حکومت می خواهیم که کاندیدایی مانند قالیباف را حمایت کند . او از نظر اداری فرد قوی است و می تواند چیزهای زیادی ارائه کند.

عصر ایران 

 

 

    نظرات