سازمان نظام مهندسی خواهان توسعه روابط با اقلیم کردستان

سازمان نظام مهندسی خواهان توسعه روابط با اقلیم کردستان

www.BanaNews.irرئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان با اعلام اینکه سازمان کردستان دارای پتانسیل بسیار بالایی است که باید در آن در راه توسعه وعمران استان استفده نمود اظهار داشت: توسعه خدمات فنی مهندسی برون مرزی از برنامه های سازمان خواهد بود.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) دکتر جمال مشتاق گفت: با توجه به افزایش چشمگیر فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های مهندسی و لزوم اشتغالزایی مهندسین جوان صدور خدمات فنی مهندسی و استفاده از توان سازمان ضروری بنظر می رسد. وی همچنین با بیان اینکه اقلیم کردستان عراق با توجه به اشتراکات فرهنگی و هماهنگی آن با استان کردستان آن را فرصتی مناسب و مطلوب جهت ارائه توان نظام مهندسی دانست.
دکتر مشتاق با اعلام اینکه اقدامات و مذاکرات ابتدایی در این رابطه صورت گرفته است و با همکاری استانداری و اداره کل راه و شهرسازی کردستان و همچنین نمایندگان استان خواهان حضور موثردر اقلیم کردستان عراق هستیم.
یشان افزودند: سازمان در نظر دارد تا با دعوت از مسئولین اقلیم کردستان و آشنایی آنها با پتانسیل های موجود مهندسین استان و همچنین حضور هیات مدیره در اقلیم کردستان، زمینه های رابطه نزدیکتر فراهم گردد.

 

 

 

    نظرات