حادثه گودبرداری این‌بار جان کارگر ۶۵ ساله را در بزرگراه صدر گرفت

حادثه گودبرداری این‌بار جان کارگر ۶۵ ساله را در بزرگراه صدر گرفت

http://www.bananews.ir/سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک کارگر در جریان یک حادثه گودبرداری خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد حادثه گودبرداری در ساعت ۲۲:۵۸ چهارشنبه به ۱۲۵ اطلاع داده شد و پس از آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، ایستگاه ۶ را به همراه گروه نجات ۴ به محل حادثه واقع در بزرگراه صدر، خیابان قلندری اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک زمین با مساحت حدود ۵۰۰ مترمربع بود، اظهار کرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل، متوجه شدند که بخشی از دیواره محل گودبرداری فرو ریخته و یک کارگر ۶۵ ساله افغان نیز در زیر آوار محبوس شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عمق حدوداً شش متری محل گودبرداری، اظهار کرد: آتش‌نشانان عملیات ایمن‌سازی محل و نجات کارگر را به طور همزمان در دستورکار خود قرار داده و پس از مدتی این کارگر ۶۵ ساله را از زیر خروارها خاک بیرون کشیدند.

ملکی با اشاره به تحویل دادن کارگر افغان به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه، به ایسنا گفت: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ این کارگر ۶۵ ساله افغان را تایید کردند.

وی همچنین با بیان اینکه درباره رعایت اصول ایمنی در این محل، باید منتظر نظر کارشناسان بود، خاطر نشان کرد: آتش‌نشانان در ساعت ۱۰ دقیقه بامداد روز پنجشنبه، به عملیات خود خاتمه دادند.

به گزارش ایسنا، شب گذشته در حالی این حادثه مرگبار برای کارگر ۶۵ ساله رخ داد که ساعتی پیش از آن نیز در سوی دیگری از پایتخت، کارگری دچار حادثه‌ای مشابه شد و در حالی که مشغول کار در یک زمین گودبرداری شده مساحت ۱۰۰۰ متر مربع بود، بر اثر ریزش بخشی از دیواره محل گودبرداری شده که در خیابان ۱۷ شهریور، نرسیده به میدان شهدا قرار داشت، جان خود را از دست داد.

 

 

 

 

    نظرات