تحویل بیش از ۶ هزار واحد مسکن پردیس/ فروش مسکن مهر مشروط به ثبت سند

تحویل بیش از ۶ هزار واحد مسکن پردیس/ فروش مسکن مهر مشروط به ثبت سند

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شهر جدید پردیس از تحویل ۶۶۰۰ واحد مسکونی مسکن مهر این شهر خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهدی هدایت در گفت‌وگو با ایسنا ‌ضمن بیان اینکه ساخت ۱۳ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس از سال ۸۹ آغاز شده است اظهار کرد: از این تعداد ۶۴۰۰ واحد باقی مانده که تحویل این واحدها مشروط به تامین آب، برق و گاز توسط وزارت نیرو و شرکت گاز است و امید می‌رود تا پایان امسال انجام شود.

وی با اشاره به پروژه‌های جدید آغاز شده از خردادماه امسال گفت: حدود ۱۱۵ هزار نفر در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد شرایط ۷۰ هزار نفر تایید شده و ۳۲ هزار نفر نیز مبلغ مورد نظر را واریز کرده‌اند.

فروش مسکن مهر مشروط به ثبت سند

هدایت درباره وضعیت خرید و فروش‌های صورت گرفته واحدهای پردیس توسط مردم و مشاوران املاک منطقه پیش از تکمیل پرداخت اقساط اظهار کرد: به دلیل اینکه این واحدها با یارانه و تسهیلات دولتی ساخته شده‌، خرید و فروش‌شان پیش از ثبت سند و اتمام اقساط غیر قانونی است و در صورت مشاهده چنین فعالیتی، نام فرد از سامانه مسکن مهر حذف و امتیاز وی عودت داده می‌شود.

به گفته مدیرعامل شهر جدید پردیس تا زمانیکه خریدار به پرداخت قسط خود مبادرت می‌کند ، حق خرید و فروش یا اجاره واحد را نداشته و در صورت وقوع با فعالیت و تخلف مشاوران املاک از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود .

وی درباره اجاره واحدها یادآور شد: این واحدها جهت سرریز جمعیت شهر تهران درنظر گرفته شده لذا بهتر است خریداران در این واحدها ساکن شوند.

هدایت افزود: متقاضیان می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط ،‌ امتیاز خرید واحد را از آن خود کنند و خود، ثبت‌نام کننده و صاحب واحد باشند.

به گزارش ایسنا متقاضی واگذاری مسکن مهر باید فاقد مسکن، متاهل یا سرپرست خانوار، دارای سابقه سکونت پنج ساله و فرم (ج) سبز ( به معنای نداشتن سابقه‌ی استفاده از تسهیلات یارانه‌دار دولتی و زمین و مسکن) باشد.

هم‌چنین توصیه می‌شود متقاضیان برای تسهیل در ثبت‌نام خود مدارکی مانند شناسنامه متقاضی، همسر و افراد تحت تکفل وی به همراه کپی صفحه اول و دوم، کارت ملی متقاضی، همسر و افراد تحت تکفل وی به همراه کپی پشت و رو کارت، حکم کارگزینی متقاضی یا فیش آب و برق سکونت فعلی متقاضی که به نام محل سکونت متقاضی باشد یا سرکوپن با گواهی مدرسه محل تحصیل فرزند متقاضی یا دفترچه یا شناسنامه‌ متولد تهران یا هر مدرک دیگر دولتی که بتواند شرط حداقل پنج سال سابقه سکونت را احراز کند، همراه داشته باشند.

پیشتر مدیر عامل شهر جدید پردیس اعلام کرده بود: متقاضیان ثبت‌نام مسکن مهر این شهر با آورده ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان نسبت به انتخاب واحد مسکونی ظرف مدت ۱۸ ماه صاحبخانه ‌شوند که ثبت‌نام متقاضیان از ۱۶ خردادماه سال جاری از طریق دفاتر پستی آغاز شده است.

 

 

 

    نظرات