۶۰ هزار انشعاب آب و فاضلاب واحدهای مسکن مهر تکمیل می شود

۶۰ هزار انشعاب آب و فاضلاب واحدهای مسکن مهر تکمیل می شود

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب غرب تهران گفت: در صورت تامین منابع مالی،تا پایان سال جاری ۶۰ هزار انشعاب آب و فاضلاب واحدهای مسکن مهر تکمیل می شود.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ،ˈموسی پرویزیˈ امروز یکشنبه درحاشیه هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب افزود: حدود ۱۷۵ هزار واحد مسکن مهر در جنوب غرب تهران واقع شده که ۶۵ درصد از این واحدها معادل ۹۶ هزار واحد در شهر جدید پرند واقع شده است.

وی اضافه کرد: وزارت نیرو به منظور تامین آب مورد نیاز این واحدها برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت را طراحی و اجرا می کند که بر اساس برنامه میان مدت ۴۰ حلقه چاه تا پایان خرداد ماه ،حفر و آب آن به پرند متتقل می شود.

پرویزی با بیان اینکه تاکنون ۲۵ حلقه از این چاه ها حفر و بیش از ۹۰ درصد از خط انتقال آن نیز احداث شده است، ابراز امیدواری کرد: با تکمیل عملیات حفاری بقیه چاه ها ۷۰۰ متر مکعب بر ثانیه آب از این چاه ها تامین می شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: پروژه های زیرساختی مورد نیاز واحدهای مسکن مهر متناسب با این پروژه ها در دست اجرا است به طوری که تاکنون ۷۵ درصد از شبکه توزیع و ۹۰ درصد از شبکه فاضلاب پیشرفت داشته است.

پرویزی با بیان اینکه حجم مخازن آب مسکن مهر پرند ۹۸ هزار متر مکعب خواهد بود، اظهار داشت: تاکنون ۳۰ هزار متر مکعب مخزن تکمیل شده و ۲۸ هزار متر مکعب هم در دست اجراست و بر این اساس عملا امکان تامین آب برای ۵۴۰ هزار نفر فراهم می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب غرب تهران همچنین گفت: سه ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۵/۷ متر مکعب متناسب با بارگذاری جمعیتی وارد مدار می شود.

وی با اشاره به حجم مطالبات از این واحد های مسکن مهر شهر جدید پرند گفت : بر اساس برآوردهای سال ۱۳۸۹ و برای ۷۰ هزار واحد باید ۱۷۲ میلیارد تومان به ما اختصاص می یافت در حالی که علیرغم اینکه تعداد واحدها در سال گذشته به ۹۶ هزار واحد رسیده است، تاکنون تنها ۸۰ میلیارد تومان به ما پرداخت شده است

پرویزی افزود: تاکنون ۱۴۰ میلیارد تومان توسط آب و فاضلاب جنوب غرب در این پروژه ها هزینه شده است و میزان بدهی این شرکت به پیمانکاران تا پایان سال جاری به ۴۰ میلیارد تومان می رسد.

 

 

 

    نظرات