تجمع اعضای تعاونی مسکن اداره برق تهران در مقابل دادسرای عمومی

تجمع اعضای تعاونی مسکن اداره برق تهران در مقابل دادسرای عمومی

http://www.bananews.ir/جمعی از اعضای تعاونی مسکن کارگران اداره برق تهران در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب تهران اجتماع کردند تا از دادستان تهران بخواهند دستور تسریع در رسیدگی پرونده این تعاونی مسکن در زمین های هشتگرد را صادر کند.

به گزارش  بنانیوز  (BanaNews.ir)اجتماع کنندگان که حدود ۱۵۰ نفر بودند از ساعت ۱۰ صبح امروز در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب تهران جمع شده و خواستار دیدار با دادستان تهران هستند.

اورنگ متمنی به عنوان نماینده اجتماع کنندگان به خبرنگار ایرنا گفت: حدود ۲۵ هزار نفر از سال ۷۴ از تعاونی مسکن کارگران اداره برق تهران قطعاتی را در شهر جدید هشتگرد خریداری کردند که تاکنون نه تنها زمین ها به صاحبان آنها تحویل داده نشده بلکه معلوم شده افراد کلاهبرداری کرده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون مدیرعامل، رییس هیات مدیره و یک عضو دیگر هیات مدیره تعاونی در بازداشت بسر می برند، افزود: پس از گذشت ۱۰ سال از طرح این پرونده در مراکز قضایی اما تاکنون این پرونده به نتیجه و سرانجامی نرسیده است.

وی اضافه کرد: تجمع کنندگان خواستار دیدار با دادستان تهران هستند و تا ایشان ما را نپذیرد حاضر به پایان دادن به این تجمع نیستیم.

این تجمع کننده افزود: افراد مال باخته که به صورت آرام در مقابل دادسرا تجمع کردند تنها تقاضای دیدار با دادستان را دارند و این مهم، یک تقاضای قانونی و شهروندی ما می باشد تا با دادستان شهر خود ملاقات کنیم.

یک تجمع کننده دیگر نیز که خواست نامش در خبر ذکر نشود به خبرنگار ایرنا گفت: پرونده اصلی در دادگستری خارک در حال رسیدگی است اما معلوم نیست چرا هیچ مرجعی حاضر نیست تکلیف این ۲۵ هزار عضو تعاونی مسکن کارگران اداره برق تهران را روشن سازد.

وی افزود: زمین های موردنظر که در فاز ۵ شهر جدید هشتگرد واقع است حدود ۲۸۰ هکتار است اما به میزان ۴۰۰ هکتار زمین به مردم فروختند.

به گفته وی، تاکنون بین ۲ تا ۴۰ میلیون تومان از افراد پول دریافت کردند اما معلوم نیست که چه زمانی زمین ها به صاحبان آنها واگذار خواهد شد.

این تجمع کننده سپس اضافه کرد: پرونده مربوطه از سال ۸۶ در دادگاههای تهران، وزارت کشور و دفتر ریاست جمهوری مطرح شده اما متاسفانه تاکنون به نتیجه نرسیده است.

    نظرات