هدف فرودگاه پیام کاهش بار ترافیکی فرودگاههای امام خمینی و مهرآباداست

هدف فرودگاه پیام کاهش بار ترافیکی فرودگاههای امام خمینی و مهرآباداست

http://www.bananews.ir/مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: هدف فرودگاه پیام کاهش ۲۰ درصدی حجم ترافیکی پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره) و مهرآباد است.

به گزارش  بنانیوز  (BanaNews.ir) به نقل از پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ˈ محمد نوروزیˈ افزود: فرودگاه پیام در کاهش حجم ترافیکی پرواز فرودگاه مهرآباد و امام خمینی (ره) به عنوان فرودگاه سوم پایتخت، موثر است.

وی ادامه داد: در سفر هیات دولت به استان البرز، احداث خط مترو گلشهر به فرودگاه پیام به تصویب رسید. نقشه و طراحی کار انجام شده و تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به اینکه اتوبان همت نیز از داخل مهرشهر عبور می کند،افزود:درراستای ایمن سازی راه دسترسی به فرودگاه، چند زمین تملک و دو تپه جابجا شد و هم اکنون زیرساخت های لازم نیز انجام شده و امید است، این جاده تا ۲۲ بهمن آماده بهره برداری باشد.

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام با بیان اینکه در راستای تجهیز فرودگاه پیام، از پتانسیل بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد ، افزود: فرودگاه پیام ۱۰ هزار هکتار است و نگهداری، تامین امنیت و تجهیز فرودگاه از جمله ساخت آشیانه، هزینه دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر، تقریبا تمام پروژه در فرودگاه پیام به پایان رسیده و امیدواریم با کمک دولت بتوانیم بطور کامل با پیمانکاران تسویه حساب کنیم.

نوروزی ادامه داد: هم اکنون حدود۱۵۰ دوربین با امکان دید در شب برای تامین امنیت فرودگاه پیام نصب شده است.

    نظرات