۲۸ پروژه نوسازی در خراسان جنوبی بهره برداری می شود

۲۸ پروژه نوسازی در خراسان جنوبی بهره برداری می شود

http://www.bananews.ir/مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی از بهره برداری ۲۸ پروژه این مجموعه در ایام الله دهه فجر امسال در این استان خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدرضا بیکی در گفتگو با مهر، اظهارداشت: برای اجرای این پروژه ها اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۴۶۸ میلیون تومان هزینه شده است.

وی زیربنای این پروژه ها را هفت هزار و ۹۰۰ متر مربع عنوان کرد و بیان داشت: این پروژه ها شامل ۱۴ ساختمان آموزشی است.

وی اضافه کرد: این فضاها شامل ۴۴ کلاس با زیربنای دو هزار و ۵۵۵ متر مربع، هشت سالن چند منظوره با زیربنای یک هزار و ۱۸۵ مترمربع و یک خوابگاه با زیربنای ۹۸۰ متر مربع است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی همچنین از بهره برداری از یک سالن ورزشی در این ایام خبر داد و گفت: این سالن با زیربنای ۹۲۰ متر مربع اجرا شده است.

بیکی سه ساختمان آموزشی مقاوم سازی شده با ۲۱ کلاس درس و زیربنای یک هزار و ۲۶۵ متر مربع، یک ساختمان آموزشی تخریب و بازسازی با شش کلاس درس و زیربنای یک هزار متر مربع را از دیگر پروژه ها امسال این مجموعه در دهه فجر برشمرد.

وی اضافه کرد: این پروژه ها آماده شده و تحویل ادارت آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق خواهد شد.

نوسازی ۷۳۵ کلاس درس در خراسان جنوبی

بیکی در ادامه با بیان اینکه طرح نوسازی مدارس از سال ۸۳ در استان آغاز شده است، اظهارداشت: در این زمینه یک هزار و ۳۵۳ کلاس درس نامقاوم و تخریبی شناسایی شده است.

وی ادامه داد: تا مهرماه سال جاری ۷۳۵ کلاس درس در قالب یک هزار و ۱۴ مدرسه تخریب و بازسازی شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در پایان با اشاره به اینکه تا خرداد ماه سال گذشته ۴۶ میلیون تومان از خیران در استان تعهد شده است، گفت: در سال جاری نیز هشت میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان از سوی خیران برای احداث و نوسازی مدارس استان تعهد شده است.

    نظرات