محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشورتا پایان هفته اعلام شد

محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشورتا پایان هفته اعلام شد

http://www.bananews.ir/پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور را طی روزهای ۹ تا ۱۳ بهمن ماه را اعلام کرد.
 گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از پلیس راه راهور نیروی انتظامی حاکیست؛ به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه مرور وسایل نقلیه، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور طی روزهای دوشنبه تا پایان هفته (۹ تا ۱۳ بهمن ماه) اعلام شد.

براساس این گزارش؛ تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۹ بهمن ماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۳ بهمن ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع می باشد.

بنابر گزارش پلیس راه راهور ناجا، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۱ روز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه از میدان امیر کبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۲:۳۰ روز جمعه ۱۳ بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲:۳۰ از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

لازم به ذکر است که تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع می باشد.

براساس این گزارش؛ تردد کلیه کامیونها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای دوشنبه و پنج شنبه مورخ ۹ و ۱۲ بهمن ماه و همچنین از ساعت ۶ تا ساعت ۲۴ روزهای سه شنبه، چهارشنبه و جمعه مورخ ۱۰و ۱۱و ۱۳ بهمن ماه از محور هراز ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۲:۳۰ روز جمعه ۱۳ بهمن ماه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۲۲:۳۰ از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

بنابر این گزارش؛ تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای دوشنبه و پنج شنبه مورخ ۹و ۱۲ بهمن ماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای سه شنبه و جمعه مورخ ۱۰ و ۱۳ بهمن ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

همچنین، تردد کلیه تریلرها وکامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۰ روزهای دوشنبه و جمعه مورخ ۹ و ۱۳ بهمن ماه از محور زاهدان- زابل و بالعکس ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

    نظرات