فراخوان راه‌آهن در جهت تامین قطعات مورد نیاز صنعت حمل‌ و نقل ریلی

فراخوان راه‌آهن در جهت تامین قطعات مورد نیاز صنعت حمل‌ و نقل ریلی

http://www.bananews.ir/راه آهن جمهوری اسلامی ایران در فراخوانی از تمام تولیدکنندگان قطعات صنعت حمل و نقل ریلی خواست با حضور در نخستین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی، نسبت به دریافت سفارش و تولید قطعات مورد نیاز این صنعت اقدام کنند.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) معاون امور ناوگان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: این فراخوان در راستای خودکفایی صنعت ریلی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و به جهت تامین قطعات مورد نیاز صنعت حمل ‌و نقل ریلی کشور صورت گرفته است.

ˈبابک احمدیˈ سپس با اشاره به اولین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل‌ و نقل ریلی افزود: راه آهن جمهوری اسلامی اولین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل ‌و نقل ریلی، خدمات و تجهیزات وابسته را در تاریخ ۲۸ بهمن ماه لغایت یکم اسفند ماه سال‌ جاری با حضور گسترده شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار می‌کند.

وی افزود: این نمایشگاه به منظور حمایت از تولیدات و خدمات داخلی در راستای توسعه و خودکفایی بخش‌های مختلف صنعت حمل‌ و نقل ریلی و آشنایی هر چه بیشتر با فناوری‌ها و نوآوری‌ها در حوزه تولیدات و خدمات بر پا می‌شود.

احمدی در ادامه با اشاره به فراخوان ملی شرکت راه‌آهن به منظور تامین قطعات مورد نیاز صنعت حمل ‌و نقل ریلی کشور توسط تولیدکنندگان داخلی در این نمایشگاه گفت: شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، تسهیلات و شرایط ویژه‌ای را برای حضور تولیدکنندگان در این رویداد بین‌المللی در نظر گرفته است.

وی افزود: با توجه به نام ‌گذاری سال ‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال ˈتولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانیˈ، شرکت راه‌آهن، فراخوانی را به منظور تامین کلیه قطعات مورد نیاز صنعت حمل‌ و نقل ریلی کشور توسط تولیدکنندگان داخلی اعلام کرده و پیرو آن شرکت‌های بخش خصوصی می‌توانند با حضور در این نمایشگاه و بررسی توانایی‌های خود نسبت به دریافت سفارش و تولید قطعات مورد نیاز این صنعت اقدام کنند.

به گفته احمدی، علاوه بر اعلام آمادگی تعداد قابل توجهی از شرکت‌های داخلی تاکنون شرکت‌هایی از کشورهای هند، فرانسه، چین، ترکیه و امارات برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

    نظرات