۷۲۸ نفر در ثبت‌نام مسکن ویژه تایید شدند/ فرصت پرداخت قسط دوم تا ۲۱ بهمن‌ماه

۷۲۸ نفر در ثبت‌نام مسکن ویژه تایید شدند/ فرصت پرداخت قسط دوم تا ۲۱ بهمن‌ماه

http://www.bananews.irمدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تایید مدارک ۷۲۸ نفر از ثبت‌نام‌ کنندگان مسکن ویژه تهران خبر داد و گفت: اگر کسی متقاضی ثبت‌نام برای این طرح است تا تعیین تکلیف ثبت‌نام‌کنندگان قبلی منتظر بماند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) فریبرز واحدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ۱۴۹۵ نفر در سامانه مسکن ویژه تهران به عنوان متقاضی برای واحدهای این طرح در تهرانسر ثبت‌نام کرده‌ و اطلاعات خود را وارد کرده‌اند.

وی افزود:‌ از میان ثبت‌نام کنندگان مسکن ویژه تهران ۷۶۷ نفر انصراف داده‌ یا نقص مدرک داشته‌اند و به این ترتیب به عنوان کسانی که واجد شرایط برای دریافت مسکن ویژه تهران نیستند، شناخته شدند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران خاطرنشان کرد: ۳۰ تا ۴۰ نفر نیز ۲۰ میلیون تومان یعنی قسط اول طرح مسکن ویژه تهران در تهرانسر را به حسابی در بانک مسکن واریز کرده‌ اما فرم لازم در سایت مسکن ویژه را پر نکرده‌اند که به این افراد تا فردا (پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ) فرصت داده می‌شود با پر کردن فرم در سایت مسکن ویژه ادامه روند تقاضا برای واحدهای تهرانسر را طی کنند.

به گفته واحدی ۷۲۸ نفر از متقاضیان مسکن ویژه تهران در تهرانسر تایید نهایی شده‌اند و امروز پیامکی برای آن‌ها ارسال می‌شود تا برای واریز ۲۰ میلیون تومان دوم اقدام کنند.

وی درباره متقاضیان جدید مسکن ویژه در تهرانسر نیز گفت:‌ امکان ثبت‌نام برای متقاضیان دیگر وجود دارد اما این دسته از افراد باید منتظر تعیین تکلیف افرادی که پیش از این ثبت‌نام و قسط اول را واریز کرده‌اند، باشند.

 در پیامکی که به تاییدشدگان نهایی مسکن ویژه تهران برای واریز ۲۰ میلیون تومان دوم ارسال شده آمده است با توجه به تایید شرایط شما طبق مدارک ارسالی مقتضی است حداکثر تا تاریخ ۲۱ بهمن ماه نسبت به واریز مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال بابت پرداخت مرحله دوم طرح اقدام فرمایید .

    نظرات