مهلت ارایه مدارک آرم‌های طرح ترافیک سال ۹۲ تا ۲۳ بهمن تمدید شد

مهلت ارایه مدارک آرم‌های طرح ترافیک سال ۹۲ تا ۲۳ بهمن تمدید شد

http://www.bananews.ir/مشاور معاون ترافیک شهردار تهران از تمدید مهلت ارائه مدارک آرم‌های سال ۹۲ تا پایان روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس وحید نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه برابر اعلام قبلی مهلت ارائه مدارک آرم‌های طرح ترافیک سال ۹۲ تا پایان وقت اداری روز ۱۵ بهمن ماه بوده است، گفت: با توجه به اینکه حدود ۷۰ درصد اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر تحویل داده و ۳۰ درصد مابقی نیز به دلایل مختلف تا کنون نتوانسته‌اند این مدارک را ارائه کنند و درخواست‌های مکرری نیز مبنی بر تمدید این مهلت ارائه شده است، مهلت ارائه این مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک تا پایان وقت اداری روز ۲۳ بهمن ماه تمدید شده است.

وی افزود: بر این اساس آن دسته از افراد حقیقی و حقوقی که در سایت شهرداری تهران ثبت نام کرده و با دریافت آرم طرح ترافیک سال ۹۲ آنها موافقت شده است تنها تا پایان روز ۲۳ بهمن ماه مهلت دارند به این دفاتر مراجعه کنند.

مشاور معاون ترافیک شهردار تهران در خصوص آرم طرح ترافیک خبرنگاران نیز گفت: آن دسته از رسانه‌های گروهی که سهمیه به آنها ابلاغ شده است و مدیر رسانه آنها نیز در قالب سهمیه ابلاغی اسامی خبرنگاران و کد پیگیری آنها را به شهرداری تهران اعلام کرده‌اند، اسامی این افراد در سایت شهرداری تهران وارد شده و این افراد می‌توانند پس از مراجعه به سایت شهرداری تهران و مشاهده موافقت صورت گرفته با درخواست آنها با مدارک لازم به دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کنند.

وی از سایر رسانه‌های گروهی نیز که تا کنون اسامی خبرنگاران و کد پیگیری آنها را برابر سهمیه ابلاغی اعلام نکرده‌اند خواست هرچه سریعتر این اسامی را برای روابط عمومی شهرداری تهران جهت اقدامات لازم ارائه کنند.

مشاور معاون ترافیک شهردار تهران با تاکید بر اینکه نرخ آرم‌های طرح ترافیک سال ۹۲ بر اساس مصوبه شورای شهر تهران دریافت می‌شود، به ایسنا گفت: پرداخت وجه آرم‌های طرح ترافیک صرفا از طریق سایت شهرداری تهران و به صورت الکترونیکی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: طی مراسمی رونمایی از آرم‌های طرح ترافیک سال ۹۲ اواخر بهمن ماه انجام می‌شود.

    نظرات