ارائه کنتور برق تا پایان سال سرعت می‌گیرد

ارائه کنتور برق تا پایان سال سرعت می‌گیرد

http://www.bananews.ir/معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از حل مشکلات در روند تولید کنتور برق خبر داد و گفت: با بخش نامه جدیدی که از سوی سازمان مدیریت ابلاغ شده است مشکلات برطرف شده و تحویل کنتورها سرعت بیشتری می گیرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) غلامرضا خوش خلق در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این‌که مشکلات کمبود کنتور در تهران را با همکاران پیگیری می کنیم و اگر مشکلی باشد برطرف می‌شود، درباره چرایی کمبود کنتور و تاخیر در تحویل انشعاب برق گفت: اختلال‌هایی بوجود آمده است؛ بالاخره با توجه به شرایط اقتصادی اندکی در تولید وقفه ایجاد شده بود. امیدواریم که مشکلات و تغییرات نرخ ارز که مستقیم وغیر مستقیم در برخی تولیدات ممکن است اثر گذاشته باشد با بخش نامه جدید برطرف شده باشد.

وی در واکنش به این موضوع که به خاطر تاخیر در تحویل کنتور به مشترکین جدید برخی از افراد به صورت غیر مجاز از شبکه برق می‌گیرند تصریح کرد: استفاده غیر مجاز از برق توجیه ندارد. ما به عنوان متولیان برق خودمان را مدیون می دانیم و تلاش می کنیم تا برق مورد نیاز مردم را تامین کنیم.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به تلاش‌های توانیر برای سرویس‌دهی به روز به مردم گفت: اگر جایی مشکلی هست ضمن عذرخواهی از مردم تلاش می‌کنیم تا مشکل را رفع کنیم.

خوش خلق با اشاره به این‌که احداث شبکه برای ارائه خدمات برق به برخی از مشترکین دلیل تاخیر در ارائه کنتور و انشعاب به مشترکین است، اظهار کرد: در عین حال تمام تلاش ما این است که به مشترکین خدمات ارائه دهیم.

وی با اشاره به این‌که ممکن است آخر سال درخواست ها بیشتر باشد و شاید شرایط مقداری سخت‌تر شده است، تاکید کرد که تمام تلاشمان این است که انشعاب برق به موقع به دست مردم برسد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر خطاب به کسانی که به طور غیر مجاز از شبکه برق می‌گیرند، با تاکید بر این‌که استفاده غیر مجاز از برق از نظر شرعی و عرفی مشکل دارد، گفت: گاهی با دریافت بیش از حد برق از شبکه به طور غیر مجاز ممکن است سیستم برق همسایه‌ها نیز دچار مشکل شود؛ از سوی دیگر استفاده غیر مجاز از برق از نظر شرعی و عرفی مشکل دارد، ما هرگز این کار را تایید نمی‌کنیم.

خوش خلق با اشاره به بخش نامه جدید سازمان مدیریت تصریح کرد: ان شاء الله مشکلات مرتفع شده و تحویل کنتورها سرعت بیشتری می‌گیرد؛ ممکن است برخی‌ها دلایل اقتصادی برای تحویل دیر کنتور داشته باشند که این دلایل هم مرتفع شده است.

در سال جاری عده‌ای از مشترکان جدید از تاخیر در تحویل کنتورها ابراز گلایه کرده‌اند، چندی پیش دلیل دیرکرد تحویل کنتورها تقاضای زیاد کنتور در سال جاری ذکر شده و از ارائه دیر درخواست‌ها برای اخذ کنتور جدید به عنوان دلیل دیگر تاخیر در خدمات‌رسانی برق یاد شده بود.

    نظرات