سقوط بهمن جاده چالوس را مسدود کرد

سقوط بهمن جاده چالوس را مسدود کرد

http://www.bananews.irرییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد محور کرج – چالوس در استان‌های البرز و مازندران خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: در اکثر محورهای استان‌های غربی کشور، بارش برف گزارش شده است.

وی با تاکید بر اینکه عوامل پلیس راهور از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در محورهای برف‌گیر و لغزنده جلوگیری خواهند کرد، تصریح‌کرد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای لغزنده و برف‌گیر را دارند، باید ضمن همراه داشتن تجهیزات ایمنی و زمستانی، زنجیرچرخ نیز به همراه داشته باشند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از انسداد محور کرج – چالوس در استان‌های البرز و مازندران از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه خبر داد و به ایسنا گفت: این محور به علت سقوط بهمن مسدود شد.

سلبی با بیان اینکه کرج – چالوس تا اطلاع‌ ثانوی مسدود است، اظهارکرد: در زمان انسداد این محور، رانندگانی که قصد سفر به شمال کشور را دارند، می‌توانند از سایر محورهای منتهی به شمال استفاده کنند.

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از شهروندان و رانندگانی که قصد سفر در جاده‌های کشور را دارند، خواست به منظور از آخرین اطلاعات جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی احتمالی به حوادث، از این تلفن استفاده کنند.

    نظرات