پیشرفت ۲۰ درصدی کنارگذر ساوه/ کنارگذر شمالی اراک در مراحل پایانی

پیشرفت ۲۰ درصدی کنارگذر ساوه/ کنارگذر شمالی اراک در مراحل پایانی

http://www.bananews.irمعاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پروژه کنارگذر شهرستان ساوه تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: عملیات اجرایی کنارگذر شمالی شهر اراک به طول ۵۰ کیلومتر، تقریبا در حال اتمام است.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) احمد صادقی در گفتگو با مهر در خصوص مراحل اجرایی پروژه کنارگذر شهرستان ساوه بیان کرد: کل ترافیک های غرب و جنوب کشور در شهرستان ساوه تلاقی دارند و از این شهرستان تردد به سمت مرکز کشور امتداد پیدا می کند.
صادقی تصریح کرد: این کنارگذر با طول ۲۰ کیلومتر، تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و منابع آن علاوه بر اختصاص اعتباراتی از محل تملک دارایی دولتی، از محل فروش اوراق مشارکت نیز تامین می شود.
وی با تاکید بر اینکه با این روش ها به دنبال این هستیم تا روژه زودتراز موعد مقرر مورد بهره برداری قرار گیرد، اظهار داشت: یک میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی و حدود ۵ میلیارد تومان از محل فروش اوراق مشارکت به این پروژه اختصاص می یابد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور با اشاره به اینکه عملیات اجرایی کنارگذر شمالی شهر اراک در حال اتمام است، گفت: این کنارگذر به طول ۵۰ کیلومتر در مراحل نهایی قرار دارد و تنها نصب علائم آن باقی مانده است.
وی با بیان اینکه برای ساخت این کنارگذر حدود ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است، اظهار داشت: این کنار گذر منجر به کاهش تصادفات جاده ای، کوتاهی سفر شمال به جنوب و غرب به مرکز کشور و کاهش مصرف سوخت می شود.

    نظرات