اولین سمینار اتصالات پیچی در سازه‌های فولادی در دانشگاه سمنان برگزار شد

اولین سمینار اتصالات پیچی در سازه‌های فولادی در دانشگاه سمنان برگزار شد

http://www.bananews.irاولین سمینار اتصالات پیچی در سازه‌های فولادی با مشارکت سازمان عمران شهرداری سمنان و دانشکده عمران دانشگاه سمنان در تالار دانش این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی اکبر باغبان، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری سمنان گفت: این سمینار با هدف ارتباط بیشتر صنعت با دانشگاه و استفاده از توان علمی و دانش دانشجویان و استادان حوزه عمران برگزار شد.
وی افزود: بررسی ساخت پیچ در ایران، استانداردهایی که باید در ساخت پیچ رعایت شود و نحوه برطرف کردن مشکلات در اتصالات پیچی از موضوعات این سمینار یک روزه بود.
سرپرست دانشکده عمران دانشگاه سمنان هم در خصوص برگزاری این سمینار گفت: علی رغم اینکه به وفور از سازه‌های فلزی استفاده می‌شود، اما استفاده از پیچ در این سازه‌ها بسیار کم است که شاید علت آن، ضعف مهندسان در آشنایی با منابع علمی و مصالح موجود باشد که برگزاری این سمینار می‌تواند تا حدودی در آشنایی مهندسان با اتصالات پیچی و مزایای استفاده از آنها موثر باشد.
مهندس عبدالحسین حداد افزود: دانشکده عمران دانشگاه سمنان در حال حاضر دارای ۵۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی، ۲۵۰ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و ۴۰ دانشجو در مقطع دکتری است.

    نظرات