افتتاح ۵۰ درصد از واحدهای مسکن مهر تهران تاپایان سال

افتتاح ۵۰ درصد از واحدهای مسکن مهر تهران تاپایان سال

http://www.bananews.irمدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به افتتاح ۵۰ درصد از مسکن مهر استان تهران تاپایان سال، گفت: کار اجرایی در سایت آتی شهر پس از تفاهم با شهرداری منطقه ۲۲ شروع می شود.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) فریبرز واحدی در گفتگو با مهر، تعداد واحدهای افتتاح شده تاپایان سال را حدود ۵۰ درصد دانست و افزود: تاپایان امسال ۳۲۷ هزار واحد که ۵۰ درصد از واحدهای مسکن مهر استان تهران است به بهره برداری می رسد و مابقی واحدها هم در نیمه اول سال آینده به متقاضیان تحویل داده می شود.
وی با اشاره به اینکه ساخت و ساز در مسکن ویژه شهر تهران در حال انجام است، گفت: پیمانکاران در حال اجرای پروژه هستند و تاپایان اسفند یک واحد به عنوان نمونه به متقاضیان مسکن ویژه تهران نشان داده می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص ساخت مسکن در سایت آتی شهر، اظهار داشت: پیمانکار این سایت انتخاب شده است و در حال تفاهم با شهرداری منطقه ۲۲ برای زمین این سایت هستیم زیرا این زمین برای شهرداری منطقه ۲۲ است و قرار شده که با زمینی که متعلق به وزارت راه و شهرسازی است تعویض شود.
واحدی با اشاره به اینکه از ۸۵ هزار و ۹۷۱ واحد مسکن مهر بیش از ۲۲ هزار واحد به افتتاح رسیده است، بیان کرد: در هفته آینده ۱۸ هزار واحد در پاکدشت به بهره برداری می رسد و مابقی واحدها هم در شهر جدید پرند تا پایان سال با حضور رئیس جمور افتتاح می شود.

    نظرات