پرداخت ۷۰ درصد از مطالبات پیمانکاران تا ۳۰ اسفند/ عدم انصراف کنسرسیوم ایرانی آزادراه شمال

پرداخت ۷۰ درصد از مطالبات پیمانکاران تا ۳۰ اسفند/ عدم انصراف کنسرسیوم ایرانی آزادراه شمال

http://www.bananews.irمعاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه کنسرسیوم ایرانی در آزادراه تهران - شمال انصراف نداده است، گفت: ۷۰ درصد مطالبات پیمانکاران تاپایان سال پرداخت می شود.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) احمد صادقی در گفتگو با مهر با بیان اینکه کنسرسیوم ایرانی در حال مطالعه شرایط آزاد راه تهران - شمال است، افزود: این کنسرسیوم در مرحله مطالعات پروژه قرار دارد و انصراف هم نداده است.
وی در خصوص پرداخت مطالبات پیمانکاران، اظهار داشت: تمام تلاش ما اینست که مطالبات پیمانکاران را پرداخت کنیم و تمامی اعتباراتی که به شرکت ساخت تعلق می گیرد برای پرداخت مطالبات پیمانکاران هزینه می شود.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با بیان اینکه بدهی به پیمانکاران از طریق فروش سهام شرکت های دولتی و اوراق مشارکت تامین میشود، گفت: پیش بینی می شود که ۷۰ درصد مطالبات پیمانکاران تا پایان سال پرداخت شود ضمن آنکه تاکنون ۵۰ درصد از این مطالبات پرداخت شده است.
صادقی با اشاره به اینکه بدهی دولت به پیمانکاران کمتر از ۲۰۰ میلیارد تومان است که بخش زیادی از آن به زودی پرداخت میشود، اظهار داشت: تمامی اعتبارات در ابتدا برای اتمام پروژه های نیمه تمام در نظر گرفته می شود و تا زمانیکه این پروژه ها به پایان نرسد، پروژه دیگری را آغاز نمی کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح ۳۶ پروژه تاپایان سال، بیان کرد: تمامی این پروژه ها به غیر از آزادراه و ریل هم اکنون در حال بهره برداری هستند و این پروژه ها به محض تمام شدن مورد استفاده قرار می گیرند.

    نظرات