۱۳ هزار واحد مسکن مهر بنیاد آماده افتتاح

۱۳ هزار واحد مسکن مهر بنیاد آماده افتتاح

http://www.bananews.irمدیر مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد: ۱۳ هزار واحد مسکن مهر ساخته شده از سوی بنیاد مسکن آماده افتتاح است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) امید محمدی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به سهمیه ساخت ۳۸۰ هزار واحد مسکن مهر توسط بنیاد مسکن، اظهار کرد: تاکنون پروانه ساختمانی ۳۶۶ هزار و ۴۰۰ واحد صادر شده و عملیات اجرایی ۳۲۱ هزار و ۳۰۰ واحد نیز انجام شده است.

وی افزود: تاکنون اسکلت ۲۹۳ هزار و ۳۷۰ واحد، سقف‌کاری ۲۵۴ هزار و ۶۰۰ واحد و نازک‌کاری ۲۰۲ هزار و ۲۰۵ واحد به پایان رسیده است.

محمدی با بیان اینکه تاکنون برای ۳۲۴ هزار و ۹۸۰ واحد قرار‌داد بانکی منعقد شده است، گفت: عملیات ساخت ۲۰۱ هزار و ۴۰۷ واحد تمام شده است.

مدیر مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به افتتاح و سکونت ۱۶۷ هزار و ۱۳۹ واحد، گفت: از میان ۲۰۱ هزار واحد ذکر شده ۱۳ هزار واحد آماده افتتاح است.

وی در ادامه تحویل ۱۳ هزار واحد آماده افتتاح را مشروط به تکمیل و تامین خدمات روبنایی و زیربنایی این واحد‌ها عنوان و اظهار کرد: با توجه به محدود‌ بودن تسهیلات مسکن مهر قرار‌دادی با بانک مسکن منعقد و مقرر شده تا نیمه اول سال ۹۲ تعداد ۳۳۰ هزار واحد تحویل داده شود.

    نظرات