نظر شورای شهر را برای احداث پیاده‌راه‌های جدید پایتخت جلب می‌کنیم

نظر شورای شهر را برای احداث پیاده‌راه‌های جدید پایتخت جلب می‌کنیم

http://www.bananews.irسخنگوی شهرداری تهران تاکید کرد: پیش از اقدام به احداث پیاده‌راه‌های جدید در پایتخت، حتما نظر شورای شهر تهران را جلب خواهیم کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید محمدهادی ایازی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه شهرداری تهران برای احداث دو پیاده‌راه جدید در تهران در حدفاصل میدان تجریش و قدس و همینطور محدوده میدان نبوت، توضیح داد: اصل این موضوع را حتما با شورای شهر در میان خواهیم گذاشت و پس از هماهنگی با اعضای شورا این پیاده‌راه‌ها اجرا خواهد شد.

وی البته به این موضوع هم اشاره کرد که شورای شهر در مورد برخی پروژه‌ها ورود پیدا می‌کند، اما در عین حال شهرداری به اعتبار مسوولیت اجرایی که دارد، می‌تواند برخی از پروژه‌های این‌چنینی را در دستور کار خود قرار دهد.

 سید محمدجواد شوشتری، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران اخیرا از نهایی شدن مطالعات مربوط به احداث پیاده‌راه در حدفاصل دو میدان تجریش و قدس و نیز پیاده‌راه میدان نبوت در حدفاصل بزرگراه رسالت تا دماوند خبر داده و گفته بود: احداث این پیاده‌راه‌ها در حال طی مراحل قانونی در مجموعه مدیریت شهری و معاونت ترافیک است.

با این حال رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرده و به ایسنا گفت: با توجه به آثار ترافیکی پیاده‌راه‌سازی باید نظر پلیس راهنمایی هم در این باره جلب شود. اما هنوز این موضوع به ما اعلام نشده است.

    نظرات