اصلاح الگوی مصرف در گرو صنعتی سازی ساختمان ها

اصلاح الگوی مصرف در گرو صنعتی سازی ساختمان ها

مدیر ارتباطات دولتی دبیرخانه اصلاح الگوی مصرف بهبود زیرساخت هدفمندی یارانه ها را در تغییر و اصلاح الگوی مصرف دانست و گفت: با صنعتی سازی و استفاده مطلوب از انرژی در ساختمان ها می توان در اجرای موفق این طرح ملی موثر بود.

به گزارش بنا نیوز به نقل از خبرگزاری ایسکانیوز، علی ابراهیم زاده نامور مدیر ارتباطات دولتی دبیرخانه اصلاح الگوی مصرف ،هدفمندی یارانه ها را دارای سهم عظیمی در اصلاح الگوی مصرف انرژی در ساختمان ها دانست و ادامه داد: صنعتی سازی با روش های صحیح در ساخت و تولید مسکن ارتباط تنگاتنگی با رعایت اصلاح الگوی مصرف در کشور دارد.

ابراهیم زاده نامور با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان تصریح کرد: ارایه توانمندی های مدیریتی کشور در جهت اعمال سیاست های کلان ابلاغی، ارایه راهکارهای اصلاح الگوی مصرف در سطح جامعه در ارگان های دولتی و خصوصی و نمایش دستاوردهای بخش خصوصی و دولتی و به اشتراک گذاشتن نتایج حاصله جهت جلوگیری از موازی کاری و صرفه جویی در زمان و انرژی از اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی تجهیزات و فناوری های نوین صنعتی سازی است.

وی اصلاح الگوی مصرف را به عنوان ضامن حفظ سرمایه و امکانات مورد نیاز کشور دانست و گفت: اصلاح الگوی مصرف به عنوان سرلوحه اقدامات اجرایی در کلیه امور است و استفاده از فناوری های نوین علاوه بر مسکنی ارزان، سرپناهی ایمن با عمر مفید برای مردم به شمار می رود.

مدیر ارتباطات دولتی دبیرخانه اصلاح الگوی مصرف در پایان شناخت زمینه های اصلاح الگوی مصرف را باعث اصلاح زیرساخت یارانه ها دانست و خاطرنشان کرد: با صنعتی سازی ساختمان و صرفه جویی می توان واحدهای مسکونی با عمر بالا تولید کرد

 

    نظرات