شناورهای سنتی و حجم بالای حوادث دریایی

شناورهای سنتی و حجم بالای حوادث دریایی

http://www.bananews.irمعاون امور بنادر گفت: همواره شناورهای سنتی که ایمنی لازم را ندارند، حجم بالایی از حوادث دریایی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی استیری در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه ارتقای خدمات دریایی و ساماندهی آن تا پایان خرداد ۹۲ ادامه دارد، اظهار کرد: عملکرد معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به حجم تردد مسافر و کالا است و در زمینه ایمنی دریانوردی موظف هستیم همیشه آماده باشیم.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد از اهداف برنامه‌های امسال محقق شده است، گفت: ارتقای ایمنی شناورهای سنتی از اولویت برنامه‌های سال آینده است چراکه این شناورها همواره حجم بالایی ازحوادث دریایی را به خود اختصاص می‌دهند.

استیری اظهار کرد:‌ از شهریور امسال برنامه‌های لازم برای ترددهای سفرهای نوروزی انجام شده است.

معاون امور بنادر سازمان بنادر و دریانوردی به افزایش خدمات دریایی اشاره و اظهار کرد: ارتقای خدمات دریایی و ساماندهی آن از جمله اقداماتی است که از امسال در سازمان بنادر آغاز شده و تا سه ماهه ابتدایی سال ۹۲ نیز ادامه دارد.

وی به عملیات امداد و نجات دریایی نیز اشاره کرد و گفت: امسال تعداد سوانح دریایی و غرق شده‌ها در دریا نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش و تعداد افراد نجات یافته نیز افزایش یافته‌اند.

    نظرات