در انتظار رسیدن آب و گاز به خانه!

در انتظار رسیدن آب و گاز به خانه!

http://www.bananews.irاز سال ۸۷ به امید خانه‌دار شدن، در سایت مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌اند و پنج ماه است واحد خود را تحویل گرفته اما هنوز آب و گاز به واحد مسکونی‌شان نرسیده است...

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ساکنان پروژه‌ای از مسکن مهر شهر جدید هشتگرد از سکونت سه تا شش ماهه خود در واحدها صحبت می‌کنند و می‌گویند با این شرایط سخت زمستان را پشت سر گذاشته و دیگر از نبود آب و گاز خسته شدند.

چنانچه امروز یکی از امکانات اولیه هر ساختمانی آب،‌ گاز و برق است، هنوز برخی از ساکنین مسکن مهر در شهر هشتگرد بدون گاز یا آب زندگی می‌کنند!

 ۱۰ خانوار ساکن در مسکن مهر هشتگرد که در میان ۴۷۰ واحد خالی زندگی می‌کنند، تاکنون نزدیک به ۱۵میلیون تومان برای خانه‌دار شدن خود پرداخت‌اند و ماهانه ۲۰۰ هزار تومان نیز قسط می‌دهند اما هنوز امکانات اولیه خانه از قبیل آب و گاز را ندارند و کسی پاسخگوی نبود امکانات این واحدها نیست.

تعدادی از ساکنان این منطقه ‌به عنوان درددل به خبرنگار ایسنا می‌گویند "هرچه می‌کشیم از افزایش قیمت‌های مسکن و نرخ اجاره‌بها و بی‌پولی‌هاست.... باید با شرایط نبود آب و گاز زندگی کنیم .... تنها وجود یک شیر آب در محوطه بیرونی ساختمان‌ها ادامه زندگی در این شرایط را محقق کرده است و .... ".

این درحالیست که وزیر راه و شهرسازی چندی پیش تاکید کرده بود که " نباید هیچ واحد مسکن مهری بدون خدمات زیربنایی تحویل داده شود".

    نظرات