۱۶۰۰میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر در کرمان پرداخت شد

۱۶۰۰میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر در کرمان پرداخت شد

www.bananews.irرییس سازمان مسکن و شهرسازی استان کرمان گفت: تا کنون برای اجرای طرح مسکن مهر هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در سطح استان پرداخت شده است

به گزارش بنا نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت مسکن و شهرسازی ،مهندس تقی رضایی با اعلام مطلب فوق به خبرنگاران افزود : هم اینک بیش از هزار واحد مسکن مهر در این استان آماده بهره برداری است که با برنامه ریزی های انجام شده این آمار تا پایان امسال به حداقل سه هزار واحد افزایش خواهد یافت.

وی تعداد متقاضیان مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان کرمان را ۲۷ هزار و ۷۵۸ نفر برشمرد و اظهار داشت: از این تعداد ۲۰ هزار و ۵۸۱ واحد در مرحله اتمام پی سازی قرار دارد.

رضایی تعداد واحدهایی که اسکلت آنها تمام شده را ۱۱ هزار و ۵۰۳ واحد عنوان کرد و گفت: از این تعداد هفت هزار و ۵۶۹ واحد مسقف و پنج هزار و ۴۴۸ واحد هم سفت کاری شده است.

رییس سازمان مسکن استان کرمان افزود: از این تعداد واحد دو هزار و ۶۷۲ واحد به مرحله اتمام نازکاری رسیده که با وضعیت کنونی امیدواریم تا پایان سال جاری حداقل سه هزار واحد مسکن مهر در سطح استان کرمان مورد بهره برداری قرار گیرد.

رضایی، با بیان این مطلب که این سازمان آماده واگذاری مسکن به تمام متقاضیان مسکن مهر است، گفت: برای سال آینده در استان کرمان تکمیل چهار هزار واحد مسکن مهر در نظر گرفته شده است.

وی در مورد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان، گفت: در حالی که سهمیه امسال استان در این شهرها سه هزار و ۶۶۱ واحد بوده اما تاکنون پنج هزار واحد به بانک معرفی شده که از این تعداد بیش از سه هزار واحد پی سازی شده است.

    نظرات