معاون قالیباف برای انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد

معاون قالیباف برای انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد

http://www.bananews.ir/معاون پیشین شهردار تهران با اشاره به احتمال کاندیداتوری محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور نیاز به تغییر دارد و قالیباف نشان داده که مرد تغییر است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مستقر در فرمانداری تهران، سیدمناف هاشمی برای ثبت‌نام در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران به فرمانداری تهران مراجعه کرده بود، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه "آمدنم به اینجا با هماهنگی آقای قالیباف بوده است"، گفت: مدیران شهری در عرصه شوراها باید حضور جدی داشته باشند و امیدوارم بتوانم در راستای خدمت به مردم تهران انجام وظیفه کنم.

وی گفت: من در بحث مدیریت شهری تجربه ۲۰ ساله دارم و هفت سالی است که خدمت آقای قالیباف هستم و برای شرکت در انتخابات شوراها استعفا دادم.

هاشمی همچنین درباره کاندیداتوری قالیباف و میزان آرای احتمالی او نیز مدعی شد: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد وضعیت ایشان از این منظر وضعیت خوبی است و به هر ترتیب کشور نیاز به تغییر دارد و آقای قالیباف نشان داده که مرد تغییر است. همچنین ایشان ویژگی‌هایی چون محبوبیت و ولایت‌مداری را هم دارند و امیدواریم که مردم به ایشان اعتماد کنند و اتفاق رییس‌جمهور شدن ایشان رخ دهد.

    نظرات