ثبت‌نام مسکن مهر پردیس متوقف شد

ثبت‌نام مسکن مهر پردیس متوقف شد

http://www.bananews.ir/مشاور وزیر راه و شهرسازی در امر مسکن از توقف ثبت‌نام جدید در سایت مسکن مهر پردیس خبر داد و گفت: پس از تکمیل ثبت‌نام متقاضیان قبلی مجددا ثبت‌نام جدید در سایت مسکن مهر پردیس از سر گرفته می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مقداد همتی در گفت‌وگو با ایسنا علت توقف ثبت‌نام جدید در سایت مسکن مهر پردیس را ساماندهی ثبت‌نام‌کنندگان قبلی عنوان و اظهار کرد: با توجه به اینکه عده‌ای از ثبت‌نام‌کنندگان مسکن مهر پردیس مبلغ اولیه واریزی آنها کمتر از حداقل تعیین شده بوده است، به آنها مهلت داده شده تا مبلغ واریزی خود را به پنج میلیون تومان افزایش دهند لذا تا زمانی‌که پرونده ثبت‌نام‌کنندگان قبلی تکمیل نشود، ثبت‌نام جدید صورت نمی‌گیرد.

وی درباره‌ی شرایط ثبت‌نام متقاضیان در سایت مسکن مهر شهر جدید پرند نیز گفت: ظرفیت این شهر تکمیل است و در صورت وجود انصراف، متقاضیان جدید می‌توانند برای جایگزینی به وزارت راه و شهرسازی یا شرکت عمران شهر پرند مراجعه کنند.

یادآور می‌شود؛ هفته گذشته ثبت‌نام ۲۰ هزار متقاضی مسکن مهر پردیس که حداقل مبلغ (پنج میلیون تومان) را واریز نکرده بودند، متوقف شد که مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس مهلت دو هفته‌ای برای تکمیل مبلغ واریزی متقاضیان اعلام کرد.

به گفته مهدی هدایت در صورتی که متقاضیان حداقل مبلغ واریزی را پرداخت کنند، ادامه‌ی ثبت‌نام آنها آغاز می‌شود.

    نظرات