جزئیات برگزاری کنکور سراسری سال ۱۳۹۰

جزئیات برگزاری کنکور سراسری سال ۱۳۹۰

ثبت‌نام کنکور سراسری سال ۹۰ از ۱۶ آذر ماه آغاز می‌شود و نتایج اولیه این آزمون در نیمه دوم مرداد ماه و نتایج نهایی آن در نیمه دوم شهریور ماه اعلام می‌شود.

به گزارش بنا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۱۳۹۰از روز سه‌شنبه ۱۶آذرماه آغاز می‌شود و تا ۲۸ آذرماه ادامه دارد.

ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که دیپلم خود را در سال ۱۳۸۴ و بعد از آن اخذ کرده‌اند و اطلاعات آنها در فایل آموزش و پرورش وجود نداشته یا ناقص بوده است و استقرار اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده یا ویرایش از ۲۵ بهمن‌ماه تا ۲ اسفندماه صورت می‌پذیرد.

انتشار اطلاعیه توزیع اینترنتی کارت و برگزاری آزمون در نشریه پیک سنجش و سایت سازمان سنجش آموزش کشور از ۳۰ خرداد ماه تا ۶ تیرماه صورت می‌پذیرد.

توزیع اینترنتی کارت شرکت در آزمون و اعلام علاقمندی به رشته‌های متمرکز دارای شرایط خاص از ۵ تا ۸ تیرماه سال ۱۳۹۰ است.

کنکور سراسری سال ۱۳۹۰ در روزهای ۹، ۱۰ و ۱۱ تیر ماه برگزار می‌شود و اعلام نتایج اولیه به صورت کارنامه و انتخاب رشته اینترنتی این آزمون از طریق سایت سازمان نیمه دوم مرداد ماه صورت می‌پذیرد.

اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۰ نیمه دوم شهریور ماه است و استقرار کارنامه نهایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۰ برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور در مهرماه است.

    نظرات