برگزاری نخستین همایش ملی معماری و شهرسازی ایرانی‌ـ ‌اسلامی

سازمان بسیج مهندسین با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز و مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی معماری و شهرسازی وزارت مسکن و شهرسازی نخستین همایش ملی معماری و شهرسازی ایرانی اسلامی را برگزار می‌کند.




آرونا- سردار سعید فرجیان‌زاده، رئیس سازمان بسیج مهندسین کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) با بیان این خبر گفت: سازمان بسیج مهندسین با همکاری دانشگاه هنر اسلامی تبریز و مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی معماری و شهرسازی وزارت مسکن و شهرسازی نخستین همایش ملی معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی را برگزار می‌کند.
وی با اشاره به اینکه این همایش سوم اردیبهشت‌ماه سال‌ ۹۰ در تبریز برگزار می‌شود، افزود: از کلیه مهندسان و متخصصان، اساتید و اعضای هیئت علمی مراکز آموزش عالی دعوت به‌عمل می‌آید تا ضمن ارسال چکیده مقالات خود تا پایان آذر‌ماه سال‌جاری در این همایش ملی حضوری ثمربخش داشته باشند.

فرجیان‌زاده با بیان اینکه علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در همایش و ارسال چکیده مقالات می‌توانند به سایت دانشگاه هنر اسلامی تبریز به آدرس www.tabriziau-conference.ir مراجعه کنند، اظهار کرد: حکمت و مبانی نظری معماری و شهرسازی ایرانی و اسلامی، اندیشه‌ها و نظریه‌ها در حوزه شهر و معماری ایرانی و اسلامی، فرهنگ اسلامی و شهر نشینی ایرانی و ... از محورهای این همایش است.

    نظرات