ترکیش‌ایرلاینز گردشگران بیشتری به ایران می‌آورد

ترکیش‌ایرلاینز گردشگران بیشتری به ایران می‌آورد

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در جنوب ایران گفت: سال ۲۰۱۱ حدود ۴۰۰ گردشگر را وارد شیراز کردیم و امیدواریم بتوانیم امسال در پایان سه‌ ماهه سوم این رقم را به ۱۲۰۰ نفر برسانیم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)، مهمت آلاگوز در یک کنفرانس خبری در شیراز اظهار کرد: برنامه‌ریزی این شرکت برای سال ۲۰۱۴ حضور حداقل ۳۰۰۰ گردشگر به شیراز است.

وی افزود: شناساندن هرچه بهتر و بیشتر شهرهایی نظیر شیراز و داشته‌های فرهنگی و هنری و پزشکی آن، از اولویت‌های این شرکت بین‌المللی است.

آلاگوز با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دفتر ترکیش ایرلاینز در شیراز و جنوب ایران، گفت: تمام نقاط گردشگری استان فارس و بخش‌هایی از جنوب کشور، خصوصا شهر شیراز را در ابعاد مذهبی، میراثی، فرهنگی و طبیعی، در قالب دفترچه‌های راهنما، عکس‌ها و تبلیغات مختلف تهیه کرده و در اختیار دفاتر گردشگری قرار داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در جنوب ایران گفت: این شرکت به‌ نوعی وظیفه شرکت‌های گردشگری ایرانی را در بعد تبلیغ برای جذب گردشگر عهده‌دار شده که از این اقدام رضایت کامل داریم.

وی گفت: اینکه ما بتوانیم بر توسعه گردشگری و افزایش تعداد گردشگران در شیراز و فارس تاثیرگذار باشیم به‌عنوان یک مسلمان، افتخار خود می‌دانیم.

آلاگوز تصریح کرد: شیراز همچنان ظرفیت‌های زیادی در عرصه گردشگری خصوصا گردشگری مذهبی و تاریخی دارد. مساجد تاریخی، آثار مذهبی و نقاطی که می‌تواند در نگاه تمام گردشگران جذاب باشد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مدیر عامل ترکیش‌ایرلاینز در جنوب ایران با یادآوری اینکه این شرکت هم‌اینک به ۲۴۰ نقطه جهان پرواز دارد، گفت: به نظر ما شیراز دروازه ورود به ایران محسوب می‌شود لذا می‌توان با برنامه‌ریزی مطلوب گردشگرانی را از مسیر شیراز به ایران آورد و بعد با استفاده از اتوبوس‌های مخصوص به نقاط دیدنی استان منتقل و سپس به سمت تهران حرکت داد و در مسیر از سایر نقاط دیدنی ایران نیز بهره برد.

    نظرات