مدیر عامل آبفا: تعمیرات ونگهداری تأسیسات باید صحیح اجرا شود

مدیر عامل آبفا: تعمیرات ونگهداری تأسیسات باید صحیح اجرا شود

http://www.bananews.ir/نخستین جلسه هماهنگی مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفا استان تهران با حضور معاونان، مدیران آبفای استان اصفهان به عنوان جانشین تهران و نمایندگان استانهای معین برگزار شد .

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)، در این نشست مهندس احمدنسب مدیریت بحران آبفا استان تهران با اشاره به اهداف برگزاری مانور مدیریت بحران گفت: ارتقا مهارت و دانش کارکنان شرکتها، تمرین پاکسازی و شستشوی شبکه‌های آلوده، ارتقاء سطح علمی و محلی پرسنل جهت مواجهه با شرایط اضطرار، شناسایی و طبقه بندی تأسیسات، تأمین آب مورد نیاز از یک، سه تا هفت روز از شاخص‌ترین اهداف برگزاری چنین مانوری است.

در ادامه این جلسه محمد پرورش، مدیرعامل آبفای تهران درخصوص برگزاری دومین مانور مدیریت بحران گفت: وقوع حوادث غیرمترقبه ناگهانی است بنابراین باید آمادگی لازم جهت مقابله با بحران وجود داشته باشد و (PM) تعمیرات ونگهداری تأسیسات باید به صورت همیشگی و صحیح اجرا شود تا در مواقع بروز بحران مشکلات به سرعت برطرف شود.

هم‌چنین دکتر جدی، مشاور وزیر نیرو با بیان اینکه تهدیدات، زمانی کاهش می‌یابد که ما قدرتمند شده باشیم مانند تهدیدات نظامی که کشور در این حوزه قدرتمند شده و تهدیدات به خودی خود تأثیری ندارد خاطرنشان کرد: مقاومت در برابر تهدیدات، بستر شکوفایی و رشد را ایجاد نموده و توانسته‌ایم در برابر تهدیدات دشمن در زمینه‌های مختلف مقاومت نماییم و برنامه‌های توسعه‌ای خود را دنبال کنیم .

وی افزود: قدرت شناسایی تهدیدات باید افزایش یابد تا توان لازم جهت غلبه بر آنها حاصل شود و آمادگی لازم زمانی به دست می‌آید که بتوانیم خوب دشمن را بشناسیم و چنانچه آمادگی مقابله با بحران نداشته باشیم، بحران در مدیریت بحران ایجاد می‌شود بر این اساس هرچه تلاش کنیم به هدف خود که مهار بحران باشد نمی‌رسیم درحقیقت بحران وقوع غیرممکن‌ها می‌باشد .

پس از این نشست کارگروه‌های تخصصی در زمینه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل برگزار شد .

    نظرات