مجری نجات دریاچه تا ۱۰ روز آینده معرفی می‌شود

مجری نجات دریاچه تا ۱۰ روز آینده معرفی می‌شود

http://www.bananews.ir/معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو از تعیین مجری مستقل برای احیای دریاچه ارومیه در ۱۰ روز خبر داد و گفت:‌ یک ردیف اعتباری متمرکز نیز برای تامین اعتبارات فعالیت‌های مربوط به احیای دریاچه ارومیه به ویژه طرح‌های ضروری تعریف خواهد شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علیرضا دائمی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به گزارشی که کارگروه نجات دریاچه ارومیه به دولت ارائه داد گفت: سه نکته مهم در این گزارش وجود داشت از جمله این که ۱۹ راهکاری که نتیجه هم فکری، هم اندیشی و جمع بندی همایش دانشگاه تهران و نشست‌های کارگروه‌های‌ تخصصی بود اولویت بندی شد به کارهای فوری و وظایف بلند مدت.

وی افزود: کمافی السابق یک مجری برای نجات دریاچه ارومیه تعیین می‌شود که با کمک مسوولین و دستگا‌ه‌ها از جمله استاندار طرح‌ها را پیگیری کند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو با اشاره به این‌که مجری نجات دریاچه ارومیه در ۱۰ روز تعیین و معرفی می‌شود گفت: با توجه به اصرار رییس جمهور برای جدی گرفتن نجات دریاچه ارومیه ، مجری باید بسیار توانمند باشد.

دائمی تاکید کرد: مجری به صورت تمام وقت به مسئله نجات دریاچه ارومیه خواهد پرداخت بنابراین فردی که تعیین می‌شود باید هم تراز معاونین وزیر و یا با سابقه وزارت باشد.

وی با اشاره به این‌که یکی از ایرادات قبلی این بود که افرادی که نجات دریاچه ارومیه را پیگیری می‌کردند مسوولیت‌های دیگر نیز داشتند گفت:‌ مجری که تعیین می‌شود قرار است به صورت تمام وقت دراین حوزه کار کند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر اولویت بندی طرح‌ها و تصمیم برای تعیین مجری، ردیف اعتباری متمرکز نیز برای طرح های نجات دریاچه تعریف خواهد شد.

    نظرات