تاکید استاندار مازندران بر رفع موانع تعریض جاده هراز

تاکید استاندار مازندران بر رفع موانع تعریض جاده هراز

http://www.bananews.ir/استاندار مازندران بر رفع موانع عملیات اجرایی محور هراز تاکید کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی مازندران، ربیع فلاح، روز یکشنبه، ۲۱ مهر در در بازدید از عملیات تعریض و ارتقای محور ارتباطی هراز ضمن اعلام رضایت از اجرای عملیات تعریض محور هراز، اظهار کرد: در حال حاضر تعریض ۷۰ کیلومتر از این محور در دست انجام است که امیدواریم با اجرای این عملیات شاهد کاهش تصادفات و سوانح رانندگی و همچنین تردد روان و ایمن در سطح این محور باشیم.

وی از محور هراز به عنوان یکی از پرترافیک‌ترین راه‌های کشور نام برد و گفت: اقبال عمومی و استقبال عموم کاربران جاده‌ای برای تردد از سطح محور مذکور بالاست، از این رو امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با تلاش مضاعف بتوانیم به روند اجرایی تعریض و ارتقای آن سرعت داده تا مردم بتوانند از خواسته خود برای ایجاد یک راه مناسب و ایمن بهره‌مند شوند.

استاندار مازندران، افزایش ایمنی، کاهش حجم ترافیک و تردد آسان مسافران را از جمله مزایای این طرح عمرانی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با ارتقای محور هراز از بارترافیکی این منطقه کاسته شود.

سید علی اسد، مدیر کل راه و شهرسازی مازندران نیز در این بازدید از عملیات تعریض محور هراز به عنوان اولویت اول پروژه‌های راه‌سازی استان یاد کرد.

وی درباره عملیات اجرایی ساخت تونل در محور هراز، گفت: ۱۰ تونل به طول ۱۲ هزار و ۵۰ متر در این محور در دست احداث است.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به حضور مهندسان متعهد و کار آزموده در محل پروژه امیدواریم هر چه زودتر شاهد بهره برداری نهایی از پروژه باشیم، چرا که حق مردم ایران اسلامی است که جاده‌هایی ایمن و استاندارد داشته باشند.

    نظرات