سرمایه شرکت فرودگاه‌ها بیش از ۷ هزار میلیارد تومان است

سرمایه شرکت فرودگاه‌ها بیش از ۷ هزار میلیارد تومان است

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور با گرامیداشت روز جهانی مراقبت پرواز، گفت: در حال حاضر سرمایه شرکت فرودگاه‌ها به بیش از ۷ هزار میلیارد ریال رسیده‌است و برای تداوم فعالیت‌‌های شرکت ماهانه نزدیک به ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار، هزینه می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمود رسولی‌نژاد با اشاره به فعالیت موفق ۲۲ ساله شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: شرکت در سایه برنامه‌ریزی مستمر و تدابیر موفق مدیران وقت، اکنون به جایگاه مناسب و در خور شانی رسیده و نقش عمده‌یی در صنعت حمل‌ونقل هوایی در در دو بخش مدیریت و راهبری و ارائه سرویس‌های ناوبری ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه شرکت فرودگاه‌ها در ابتدا با سرمایه ۴۰ میلیارد ریال آغاز به‌کار کرد، افزود: در حال حاضر سرمایه شرکت فرودگاه‌ها به مدد متخصصان و کارشناسان خود به بیش از هفت هزار میلیارد ریال رسیده‌است و برای تداوم فعالیت‌‌های شرکت ماهانه نزدیک به ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار، هزینه می‌شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در ادامه با اشاره به عدم برخورداری از بودجه دولتی در تامین هزینه‌ها افزود: شرکت حتی در تامین هزینه‌های راهبری هم روی پای خودش ایستاده است.

وی ضمن اشاره به انجام فعالیت عمرانی در ایرساید فرودگاه مهرآباد و استفاده از یک باند برای انجام بیش از ۳۰۰ پرواز طی روز، از زحمات کنترلرهای مراقبت پرواز این فرودگاه در سرویس‌دهی ایمن به پروازها در کوتاه‌ترین لحظه قدردانی کرد.

رسولی‌نژاد، شرکت فرودگاه‌های کشور را متعلق به همه کارکنان مجموعه دانست و افزود: ما به مشکلات کارکنان واقف بوده و با پیگیری‌هایی که از سوی مسئولان شرکت انجام می‌شود، درصدد رفع آن هستیم.

وی بر لزوم داشتن نگاهی سیستمی تاکید کرد و گفت: به‌عنوان جزئی از خانواده بزرگ در این عرصه کار خود را به بهترین نحو و با تبلیغ واقعیات بدون بزرگنمایی اجرا کنیم.

    نظرات