افتتاح پروژه‌های تکمیل نشده، نتیجه عجله و خواست مردم

افتتاح پروژه‌های تکمیل نشده، نتیجه عجله و خواست مردم

http://www.bananews.ir/قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر، افتتاح پروژه‌های مسکن مهر را با وجود برخی نواقص و کمبودها نتیجه عجله و خواست مردم عنوان کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهرآبادی در مراسم افتتاح ۱۲ هزار و ۸۸۸ واحد مسکن مهر استان کرمانشاه که امروز (یازدهم آبان) در محل پروژه ۱۲۴۰ واحدی سجادیه برگزار شد، با اشاره به افتتاح ۱۲ هزار و ۸۸۸ واحد مسکن مهر در استان کرمانشاه، اظهار کرد: سری اول افتتاح‌های مسکن مهر در دولت جدید آغاز شده و طبق برنامه مشخص شده هر هفته در یکی از استانهای کشور پروژه‌های مسکن مهر افتتاح می شود.

وی پروژه مسکن مهر را کار بزرگ و ارزنده‌ای عنوان و اظهار کرد: در حال حاضر دو میلیون و ۱۵۵ هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور در حال ساخت است که از این تعداد یک میلیون و ۱۵ هزار واحد آن تکمیل و تحویل متقاضیان شده است که در تاریخ کشور کار بی نظیری به شمار می رود.

به گفته مهرآبادی همچنین ۱۷۶ هزار واحد نیز در سطح کشور آماده بهره برداری است که هر هفته یک افتتاح در سطح کشور انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تاکید دولت مبنی بر تکمیل پروژه‌ها و تامین آب و برق و گاز و نیز انجام محوطه سازی آنها به هنگام افتتاح، خاطر نشان کرد: اینکه برخی پروژه‌ها با مشکلاتی از قبیل آب و برق افتتاح می‌شوند، نتیجه عجله و خواست خود مردم است.

وی اظهار کرد: برخی از مردم مستاجراند و دوست دارند هرچه سریعتر وارد خانه‌های خود شوند که به همین علت ادارات راه و شهرسازی مجبورند علیرغم تکمیل کامل این پروژه‌ها آنها را به افتتاح برسانند.

مهرآبادی از تصمیم جدی دولت برای تکمیل تمامی واحدهای مسکن مهر خبر داد و اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای تکمیل هرچه سریعتر این پروژه‌ها به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های بزرگ همواره با مشکلات بسیاری همراه هستند، خاطرنشان کرد: مردم باید در این زمینه با دولت همکاری کرده و با کمک هم مشکلات این پروژه‌ها را حل کنند.

    نظرات