تدابیر ویژه رفع موانع سرمایه‌گذاری در آب و برق/ ماموریت جدید دولت به نوبخت

تدابیر ویژه رفع موانع سرمایه‌گذاری در آب و برق/ ماموریت جدید دولت به نوبخت

http://www.bananews.ir/وزیر نیرو با اعلام ماموریت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور برای تلاش در جهت شناسایی و رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری در کشور گفت: تدابیر ویژه ای برای رونق سرمایه‌گذاری در صنعت آب و فاضلاب اندیشیده می شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حمید چیت چیان ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه بین المللی آب و برق در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صنعت آب و برق خدمات ضروری به جامعه ارایه می کند، گفت: تامین نیازها و مصرف آب و برق جامعه و تقویت فعالیت در این حوزه به عنوان موتور محرک صنعت آب و برق تلقی می شود.

وزیر نیرو اظهار داشت: تحرک صنعت آب و برق در بطن این صنعت وجود دارد و با مکانیزم های تشویقی که دولت  در اوایل شروع به کار خود از طریق مصوبه ویژه ۳۶ بندی رفع موانع تولید داشت می تواند باعث رونق فعالیت و سرمایه گذاری در صنعت آب و برق شود.

چیت چیان خاطرنشان کرد: در بحث برطرف کردن محدودیت های صنعت آب و برق نیز تدابیر ویژه ای در مصوبات دولت وجود دارد و معاونت برنامه ریزی رئیس جمهور در تلاش است برای برون رفت از مشکلات سرمایه گذاری و فعالیت صنایع از جمله آب و برق اقدامات ویژه ای را انجام دهند.

وی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه تدابیر ویژه دولت در بودجه سال آینده آب و برق آثار خود را نشان دهد، گفت: وزارت نیرو درصدد واگذاری فعالیت های و شرکت های زیر مجموعه به بخش خصوصی است و در این راستا از ظرفیت مدیریتی بخش خصوصی برای تحرک بیشتر در صنعت بهره مند خواهیم شد.

    نظرات