۱۰ مجروح در برخورد دو اتوبوس BRT

۱۰ مجروح در برخورد دو اتوبوس BRT

http://www.bananews.ir/رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: به جز چند نفری که توسط اورژانس به مراکز امدادی اعزام شدند، سایر مجروحان این حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد دو دستگاه اتوبوس BRT در تقاطع دماوند – وحیدیه خبر داد و گفت: در پی این حادثه ۱۰ تن مجروح شدند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سرگرد احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: حوالی ساعت ۵:۰۸ بامداد دوشنبه در تقاطع دماوند – وحیدیه دو دستگاه اتوبوس BRT یکی تک کابین و دیگری دو کابین به هم برخورد کردند.

وی علت این حادثه را عدم کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اتوبوس تک کابین مسیر شرق به غرب به علت تجاوز به چپ از محور وسط راه عنوان کرد و گفت: در پی این حادثه ۱۰ تن از شهروندان مجروح شدند که بیشتر مجروحین بانوان بودند که در جلوی اتوبوس حضور داشتند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: به جز چند نفری که توسط اورژانس به مراکز امدادی اعزام شدند، سایر مجروحان این حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

شیرانی با تاکید بر اینکه رانندگان اتوبوس‌های مسافربری باید حتما قبل از شیفت خدمتی خود، استراحت لازم را داشته باشند، افزود: در عین حال کنترل رانندگان وسایط نقلیه عمومی توسط بازرسان خطوط BRT و رعایت کامل قوانین و مقررات رانندگی در جهت افزایش ایمنی مسافران نیز الزامی است.

    نظرات