آمادگی برای مقابله با زلزله احتمالی تهران

آمادگی برای مقابله با زلزله احتمالی تهران

http://www.bananews.ir/قائم‌ مقام وزیر نیرو با اعلام اینکه در زمان وقوع زلزله آب و برق از ضروریان است گت: باید برای مقابله با زمین لرزه احتمالی در تهران آمادگی داشته باشیم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)، ستار محمودی گفت: دو مقوله آب و برق با معیشت و زندگی مردم مرتبط هستند و این بخش بسیار حساس و سنگینی است؛ بنابراین برای مقابله با هرگونه حادثه‌ ای باید آموزش‌ های لازم فراگیری و مانور‌های لازم برگزار شود.

قائم مقام وزیر نیرو اظهارداشت: اگر برای مقابله با زمین‌ لرزه در تهران آماده نباشیم با معضلات عدیده‌ و عواقب جبران‌ ناپذیری مواجه خواهیم شد. خدمات آب و برق از جمله ضروریاتی است که در زمان وقوع هر حادثه مدنظر قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: هرگونه مشکلاتی که به وجود آمده به خاطر کاستی ها در آموزش‌ بوده که امیدواریم از طریق برگزاری مانور و تمرین به نقص‌ های خود پی ببریم و آموزش‌ ها را تکمیل‌ تر کنیم.

این مقام مسئول در وزارت نیرو بیان داشت: از استانداری تقاضا داریم به وزارت نیرو کمک کند و بودجه‌ های لازم برای تجهیز عملیاتی نیروها را تخصیص دهد تا برنامه‌ های خود را برای هرچه قوی‌ تر شدن در مقابل هرگونه حادثه‌ ای جلو ببریم.

    نظرات