ترافیک در آزاد راه تهران - کرج به مرحله اشباع رسیده است

ترافیک در آزاد راه تهران - کرج به مرحله اشباع رسیده است

http://www.bananews.ir/مدیر کل راه و شهر سازی استان البرز گفت: ترافیک در آزاد راه تهران - کرج و بالعکس به مرحله اشباع رسیده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس نوروزی درحاشیه بازدید از ادامه پروژه آزاد‌راه همت گفت: روزانه ۷۵ هزار وسیله نقلیه از آزاد‌راه‌های استان عبور می‌کنند که این رقم در پایان هفته به ۲۰۰ هزار و در تعطیلات به مرز بیش از ۲۰۵ هزار هم می‌رسد.

وی با بیان اینکه بخش حمل و نقل در استان از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار است، افزود: نیم درصد از راه‌های کشور در استان البرز قرار دارد، ولی حدود ۱۸ درصد سهم ترافیک کشور مربوط استان البرز بوده و می‌توان گفت که ترافیک در آزادراه تهران کرج و بالعکس به مرحله اشباع رسیده است.

نوروزی خاطرنشان کرد: طبق آمارحمل و نقل بصورت معمول، در محورهای تهران کرج قزوین روزانه حدود ۱۷۵ هزار وسیله نقلیه در حال تردد هستند.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهر سازی جهت کم کردن حجم ترافیک آزادراه تهران - کرج اقدام به بهره برداری از اتوبان شهید همت کرد و خوشبختانه قطعه اول در استان البرز به بهره برداری رسید و با توجه به اینکه ادامه پروژه هم در حوزه استحفاظی استان البرز قرار دارد، این پروژه برای ادامه روند آماده سازی و بهره برداری فازهای بعدی سخت مشغول بکار هستند.

وی در پایان گفت: با توجه به فعالیت خوب پیمانکار، پروژه از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و شاهد پیشرفت مناسبی در این پروژه هستیم و امیدواریم بر اساس برنامه زمان‌بندی شاهد افتتاح و بهره برداری از ادامه آزادراه همت و در زمان اعلام شده باشیم.

    نظرات