کاهش ۲۳ درصدی تلفات رانندگی در جاده‌های تهران

کاهش ۲۳ درصدی تلفات رانندگی در جاده‌های تهران

http://www.bananews.ir/مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران از کاهش ۲۳ درصدی تلفات رانندگی در جاده‌ها خبر داد و گفت: براساس آمارهای به دست آمده استان تهران جزو استان‌های برتر در زمینه کاهش تصادفات و تلفات رانندگی در جاده‌ها بوده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) فریبرز واحدی در نشست خبری نمایشگاه راه و شهرسازی اظهار کرد: براساس آمار پزشکی قانونی اطی نیمه نخست امسال ۵۴ نفر کاهش مرگ و میر در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل داشتیم که این آمار رکورد مناسبی در راه‌های استان تهران محسوب می‌شود.

وی افزود: سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه در بخش‌های حمل و نقل جاده‌ای استان تهران به بهره برداری رسید و امسال نیز ۱۱۰ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف این حوزه اعم از افزایش ظرفیت پروژه‌های آزادراه و بزرگراهی، سیستم‌های هوشمند افتتاح شده و مورد استفاده کاربران قرار گرفته است.

واحدی با بیان این‌که براساس اعتباراتی که امسال برای پروژه‌های عمرانی کشور در نظر گرفته شد با چالش‌های عمده‌ای مواجه بودیم، گفت:‌ عدم تخصیص به موقع اعتبار، برخی پروژه‌ها را با مشکلاتی مواجه کرد اما پروژه‌هایی که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند متعهد شدند که طرح‌های خود را به اتمام برسانند.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: طرح جامع حمل و نقل استان تهران برای افق ۱۴۱۰ در بخش‌های جاده‌ای، ریلی و هوایی مشخص شده و در واقع سندی استراتژیک است که تکلیف همه دستگاه‌های مربوطه را مشخص کرده است.

    نظرات